Ježiši, ve té škodovce jsou konstruktéři opravdu chytří. Takže jediný pozitivum je, že se uprostřed nevyskytuje schod. Což je ale v konečném důsledku stejně jedno, protože se tam zase kvůli dementně úzké uličce vejde pouze 12 sedících lidí. To ty sedačky nemohli posunout k oknu? Ve finále je tedy 16T méně výkonná (bez hnaného středního článku), což by mělo vést k úspoře prostoru. U škodovky to ale, jak se zdá, neplatí a do celé tramvaje se vejde prakticky méně lidí, než do 1xT3 (z vlastní zkušenosti vímProxy píše:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze

S radkem31 ohledně předních dveří souhlasím. Když už Škodovka vyřešila tak hloupě přední článek, tak je lepší do něj kaštany zepředu nepouštět. Důchodci se naučí chodit dozadu do nízkopodlažní části a tam taky zůstanou.