Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.slimman píše:Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Nevim no, mně se zase víc zamlouvá tak pražská varianta. 16T pro Wroclav mi připadá taková moc nemocniční. Schválně, za jak dlouho tam začnou lidi nadávat na uspořádání jako v Praze.9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?
Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140011.jpg (černá + červená)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)
Tak jak to tedy je

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)
Tak jak to tedy je



Dle norem pro vedení proudu se ale používá pro + červená a pro - modrá barva ... žlutá jen v kombinaci se zelenou, což ale značí zem, čili na pantograf nepoužitelnéVulture píše:Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.

Jinak barvičky 16T jsou mnohem lepší než pražské 14T ...
není to jen DPP, ale celá ČR - zřejmě nějaká regule DÚ.
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.
jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.
jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Škoda 15T ForCity
Pěkně vystihnuté slovo "kabinku" To opravdu sedí do puntíku. TO se vám povedlo pane Vedoucípan Vedoucí píše:Řidič má klasickou kabinku.



