Stránka 517 z 518

Napsal: 15.1.2007 20:54
od Smurfx
Proxy píše:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze
Ježiši, ve té škodovce jsou konstruktéři opravdu chytří. Takže jediný pozitivum je, že se uprostřed nevyskytuje schod. Což je ale v konečném důsledku stejně jedno, protože se tam zase kvůli dementně úzké uličce vejde pouze 12 sedících lidí. To ty sedačky nemohli posunout k oknu? Ve finále je tedy 16T méně výkonná (bez hnaného středního článku), což by mělo vést k úspoře prostoru. U škodovky to ale, jak se zdá, neplatí a do celé tramvaje se vejde prakticky méně lidí, než do 1xT3 (z vlastní zkušenosti vím :) ). Aspoň že je ten střední článek nízkopodlažní, i když ze zmíněných důvodů je to skoro jedno.

S radkem31 ohledně předních dveří souhlasím. Když už Škodovka vyřešila tak hloupě přední článek, tak je lepší do něj kaštany zepředu nepouštět. Důchodci se naučí chodit dozadu do nízkopodlažní části a tam taky zůstanou.

Napsal: 15.1.2007 19:21
od radek31
I.am.good píše:Jo, ta kabina je super. Holt v Polsku jsou normální lidi, kteří uznají, že 1+0 pro řidiče je sice možná hezká věc, nicméně ubírá to odhadem 2-4 místa k sezení a několik míst k stání + první dveře jsou u zastávkového sloupku a ne 8 metrů od něj.
kdybys někdy řídil tramvaj s lidma tak pochopíš, že nechat nastupovat důchodce předníma (polovičníma) dveřma po 2 schodech do uzounké uličky je dementní nápad - dovedeš si představit jak se tam rvou s taškama na kolečkách? už i v KT je to velký problém a to navazuje pěkný prostor a ne ulička jako ve 14T
100x rychlejší je naučit je chodit do nízkopodlažní části
už se to tu řešilo tolikrát, ale někdo holt má selektivní paměť (i když musím uznat, že KM je na selektivní paměť ještě větší kabrňák než ty)

Napsal: 15.1.2007 19:19
od 8701
Jen bych u pozornil na další chytrost Poláků a to že jim příjde zbytečné buse na pořadí linky a číslo vozovny. To se u pražské sestry T 14 vyskytuje nalevo i napravo.
Poláci jsou chytří a ví že to je ZBYTEČNÝ. :lol:

Napsal: 15.1.2007 19:07
od I.am.good
Jo, ta kabina je super. Holt v Polsku jsou normální lidi, kteří uznají, že 1+0 pro řidiče je sice možná hezká věc, nicméně ubírá to odhadem 2-4 místa k sezení a několik míst k stání + první dveře jsou u zastávkového sloupku a ne 8 metrů od něj.

Napsal: 15.1.2007 18:23
od slimman
Proxy píše:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
Sakra, napadá mě, jak to teda bylo vyřesený v 06T pro Cagliary, která měla ta sedadla až u okna ?? Oproti podlaze tam byl ještě stupínek, ale pod sedadly bylo prázdno. Nebo ne ?

Napsal: 15.1.2007 17:08
od jara
Proxy píše:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg
Jedna změna tam ale je! Dveře kabiny řidiče se dají otevřít tak, že první dveře jsou jen pro něj. A nebo si je zavře tak, že se dá normálně dveřma vycházet ven. Podobný systém mají i pražské citybusy,

Napsal: 15.1.2007 16:44
od Proxy
Smurfx píše:BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?
Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg

a jedno videjko ze zkušebek: http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o

technický výkres: http://www.trampolska.cba.pl/skoda_16T(2).JPG

Napsal: 12.1.2007 10:22
od 7080
DJ LA DÉFENSE píše:V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...
Jsou na to pravidla, existuje cosi jako barevné schéma jak mají být vozidla natírána. Něco jiného je, že reklamní nátěry jsou vyjímka, ale jinak se podle schémat jede.

Re: Vizualizace

Napsal: 11.1.2007 23:28
od Smurfx
Marek píše:Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz
Abych řekl pravdu, tohle se mi vůbec nelíbí. Pražská 14T je pěkná mimo jiné také díky kompletně stříbrném čelu se zajímavými prolisy. Tohle vypadá jako pojízdná nemocnice. Doufám že si tuhle úpravu někdo nevydupe :D

Napsal: 11.1.2007 19:12
od Petr
I.am.good píše:Ty wole, to je fakt krásný.......
Od chvíle, co ta tramvaj přišla do Prahy jsme v kontaktu se zodpovědnými. Jenže na naše názory se hledí skrz prsty... Více tady

Napsal: 11.1.2007 17:01
od pawel
mňam. a ten bílej pruh bych ještě nechal i na čelech, aby tak obkroužil celou tramvaj.

Napsal: 11.1.2007 16:20
od Jabberwocky
Velice hezké. Rozhodně lepší než současné schéma. I když kdysi se tu něco podobného už objevilo a tenkrát mi to přišlo ještě o trochu lepší.

Napsal: 11.1.2007 16:06
od I.am.good
Ty wole, to je fakt krásný.......

Vizualizace

Napsal: 11.1.2007 16:02
od Marek
Petr píše:Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.
Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz

Napsal: 11.1.2007 15:18
od DJ LA DÉFENSE
I.am.good píše:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např.
V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...