Stránka 518 z 518

Napsal: 11.1.2007 15:07
od Petr
slimman píše:Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.
Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.

Napsal: 11.1.2007 14:57
od slimman
Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.

Napsal: 11.1.2007 11:41
od Smurfx
9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
Nevim no, mně se zase víc zamlouvá tak pražská varianta. 16T pro Wroclav mi připadá taková moc nemocniční. Schválně, za jak dlouho tam začnou lidi nadávat na uspořádání jako v Praze.

BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?

Napsal: 11.1.2007 1:02
od Tom 11
I.am.good píše:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou
No,já taky neviděl žádný žlutý pantograf...(asi od Listopadu pouze jediný!)
Teď mě napadá,že na 9112 byl po nehodě dosazen taky šedý pantograf... :wink:

Napsal: 10.1.2007 16:04
od I.am.good
Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140011.jpg (černá + červená)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)

Tak jak to tedy je :?: :?: :?:

Napsal: 10.1.2007 15:57
od Argil
Vulture píše:Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.
Dle norem pro vedení proudu se ale používá pro + červená a pro - modrá barva ... žlutá jen v kombinaci se zelenou, což ale značí zem, čili na pantograf nepoužitelné :lol:

Jinak barvičky 16T jsou mnohem lepší než pražské 14T ...

Napsal: 10.1.2007 15:41
od Vulture
Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.

Napsal: 10.1.2007 15:05
od pawel
není to jen DPP, ale celá ČR - zřejmě nějaká regule DÚ.
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.

jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)

Napsal: 10.1.2007 14:18
od I.am.good
Všimněte si jednoho zásadního detailu - krásný, s barvou vozu ladící, šedý pantograf. Ono to jde všude, včetně ČD, jen DPP musí mít pantografy odporně žluté. Ptám se: Proč :?:

Škoda 15T ForCity

Napsal: 09.1.2007 21:54
od jara
pan Vedoucí píše:Řidič má klasickou kabinku.
Pěkně vystihnuté slovo "kabinku" To opravdu sedí do puntíku. TO se vám povedlo pane Vedoucí :lol: :lol: :lol: :lol: