T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 12.11.2010 20:51

P_V píše:T6 nemá podvozky cize chlazené? Vždyť jsou na nich také měchy.
A co do tech mechu ta T6 pousti kdyz nema zadny ventilator v podobe treba MG? Motory T6 se chladi tim, ze se toci. Na hrideli je vrtule. Jedine,co T6 si chladi jsou pulzni menice.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 12.11.2010 16:37

T6 nemá podvozky cize chlazené? Vždyť jsou na nich také měchy.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 12.11.2010 15:11

Ono je to koukám těžké pochopit. Vůz 8600 má sice na první pohled stejnou skříň, ale zásadní je to, že má podvozky cize chlazené. Tudíž proto jsou v bocích sací žaluzie na vzduch. Tento vzduch je "někudy" k podvozkům veden a dále jsou ještě další odlišnosti. Kdyby měly vozy T6A5 v Praze delší budoucnost, tak by se snad při rozebrání celého vozu dala provést nějaká úprava, ale asi ne kvůli tomu, že by bylo potřeba další vůz do provozu když je hromada RP, ale třeba rekonstrukce na cvičnou T6. Ale to se dnes opravdu nevyplatí...

Závěrem: skříň nepoužitelná, náhradní díly? a jaké? Výzbroj je úplně jiná, takže maximálně okna, PTG, sedačky...

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 12.11.2010 15:01

Tak zbývá akorát jedna možnost.

T6A5.3 použít pro náhradní díly pro T6 včetně její skříně a T6 nechat normálně dojezdit a pak by přišly do šrotu.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 12.11.2010 8:43

Podvozků je mraky, ale tohle by musela být kompletní rekonstrukce až na dřeň, včetně kompletní kabeláže a zásahů do konstrukce a to mi přijde u vozu týhle konstrukce dost zbytečný.
Šestek se potřebujem zbavit, ne si vyrábět další...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 11.11.2010 17:17

rusty9039 píše:Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.
Co vím, tak DPP snad má nějaký podvozky pod T6 navíc. Minimálně 2 z již sešmelcované 8671.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MF » 11.11.2010 15:11

Já myslím, že by mohla dobře sloužit jako maringotka.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 11.11.2010 14:42

rusty9039 píše:Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.
Podvozky jsou jako celek nepoužitelný, převody jiný, kolíbka jiná, kolejovky jiný, motory jen po úpravě, brzdiče totéž...

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 10.11.2010 22:58

Stejně by se to ještě mohlo použít jako T6. Ale prakticky by to byla asi jen skříň, dveře s jejich ovládáním, případně sedačky, jak je to s topením, nevím. Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.

A nebo náhradní díly včetně její vozové skříně.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od BerryML » 10.11.2010 21:22

Ohledně budoucnosti T6A5.3-CS nemůžu sloužit, nejspíš už žádnou nemá. Jinak je na jeden podvozek schopna jet vlastní silou, což dokázala v létě při přesunu Ži/Vo a opačně. Závada bránící provozu je odstranitelná, ale není vůle. S tímhle vozem nemůže nebo nechce každej jezdit, nejsou ND, a tudíž je provoz zbytečně drahý a ztrátový. Mě se s ní jezdilo hezky, ale každej řidič není nadšenec. Spíš bych pouvažoval nad tím, jestli by nebylo vhodný využít skříň pro úpravu na standardní T6. Snaha byla, ale uvázlo to na mrtvým bodě. Přecejen je tam dost odlišností.... :(

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od BerryML » 10.11.2010 21:14

Samozřejmě to souvisí i s umístěním a pevností střechy...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od kruťák » 10.11.2010 18:31

Dopručuju téma Pantografy, konkrétně tento a tento příspěvek, nejspíš to bude důvod i zde :)

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od rusty9039 » 10.11.2010 15:59

Petr píše: Dokonce z počátku i klasický pantograf měla
Proč vlastně ten sběrač nezůstal?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 10.11.2010 7:11

Pepo, přesun podvozků z 8200 na 8600 nastal ještě dlouho předtím, než jste ji dostali do depa.

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od malesak » 09.11.2010 22:44

No a jak to s ní vlastně je? , ví se co s ní bude v budoucnu? , je shcopná ujet aspoň pár metrů vlastní silou , nebo už je nějaká vykuchaná ? :?:

Odpovědět