A co do tech mechu ta T6 pousti kdyz nema zadny ventilator v podobe treba MG? Motory T6 se chladi tim, ze se toci. Na hrideli je vrtule. Jedine,co T6 si chladi jsou pulzni menice.P_V píše:T6 nemá podvozky cize chlazené? Vždyť jsou na nich také měchy.
T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Re: T6A5 a T6A5.3
T6 nemá podvozky cize chlazené? Vždyť jsou na nich také měchy.
Re: T6A5 a T6A5.3
Ono je to koukám těžké pochopit. Vůz 8600 má sice na první pohled stejnou skříň, ale zásadní je to, že má podvozky cize chlazené. Tudíž proto jsou v bocích sací žaluzie na vzduch. Tento vzduch je "někudy" k podvozkům veden a dále jsou ještě další odlišnosti. Kdyby měly vozy T6A5 v Praze delší budoucnost, tak by se snad při rozebrání celého vozu dala provést nějaká úprava, ale asi ne kvůli tomu, že by bylo potřeba další vůz do provozu když je hromada RP, ale třeba rekonstrukce na cvičnou T6. Ale to se dnes opravdu nevyplatí...
Závěrem: skříň nepoužitelná, náhradní díly? a jaké? Výzbroj je úplně jiná, takže maximálně okna, PTG, sedačky...
Závěrem: skříň nepoužitelná, náhradní díly? a jaké? Výzbroj je úplně jiná, takže maximálně okna, PTG, sedačky...
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak zbývá akorát jedna možnost.
T6A5.3 použít pro náhradní díly pro T6 včetně její skříně a T6 nechat normálně dojezdit a pak by přišly do šrotu.
T6A5.3 použít pro náhradní díly pro T6 včetně její skříně a T6 nechat normálně dojezdit a pak by přišly do šrotu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Podvozků je mraky, ale tohle by musela být kompletní rekonstrukce až na dřeň, včetně kompletní kabeláže a zásahů do konstrukce a to mi přijde u vozu týhle konstrukce dost zbytečný.
Šestek se potřebujem zbavit, ne si vyrábět další...
Šestek se potřebujem zbavit, ne si vyrábět další...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Co vím, tak DPP snad má nějaký podvozky pod T6 navíc. Minimálně 2 z již sešmelcované 8671.rusty9039 píše:Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.
Re: T6A5 a T6A5.3
Já myslím, že by mohla dobře sloužit jako maringotka.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Podvozky jsou jako celek nepoužitelný, převody jiný, kolíbka jiná, kolejovky jiný, motory jen po úpravě, brzdiče totéž...rusty9039 píše:Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.
Re: T6A5 a T6A5.3
Stejně by se to ještě mohlo použít jako T6. Ale prakticky by to byla asi jen skříň, dveře s jejich ovládáním, případně sedačky, jak je to s topením, nevím. Možná by šly ještě podvozky s motory od původních T3.
A nebo náhradní díly včetně její vozové skříně.
A nebo náhradní díly včetně její vozové skříně.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ohledně budoucnosti T6A5.3-CS nemůžu sloužit, nejspíš už žádnou nemá. Jinak je na jeden podvozek schopna jet vlastní silou, což dokázala v létě při přesunu Ži/Vo a opačně. Závada bránící provozu je odstranitelná, ale není vůle. S tímhle vozem nemůže nebo nechce každej jezdit, nejsou ND, a tudíž je provoz zbytečně drahý a ztrátový. Mě se s ní jezdilo hezky, ale každej řidič není nadšenec. Spíš bych pouvažoval nad tím, jestli by nebylo vhodný využít skříň pro úpravu na standardní T6. Snaha byla, ale uvázlo to na mrtvým bodě. Přecejen je tam dost odlišností....
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Samozřejmě to souvisí i s umístěním a pevností střechy...
Re: T6A5 a T6A5.3
Proč vlastně ten sběrač nezůstal?Petr píše: Dokonce z počátku i klasický pantograf měla
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Pepo, přesun podvozků z 8200 na 8600 nastal ještě dlouho předtím, než jste ji dostali do depa.
Re: T6A5 a T6A5.3
No a jak to s ní vlastně je? , ví se co s ní bude v budoucnu? , je shcopná ujet aspoň pár metrů vlastní silou , nebo už je nějaká vykuchaná ?