T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
Myslím, že touto cestou Praha nikdy nepujde a nadále se bude orientovat směrem k 15T..
Re: T6A5 a T6A5.3
Jenom bych rád viděl konečně Vario, ne T3R.PLF.
Re: T6A5 a T6A5.3
Souhlas, Vario LF nebo T3R.PLF by v malém množství mohly přibývat. Já bych tak zrekonstruoval cca 100 vozů T3.7105 píše:Osobně bych souběžně s nákupem 15T v malém množství kupoval (nebo "rekonstruoval" na) vozy Vario LF jako částečnou náhradu za T3.
Re: T6A5 a T6A5.3
Osobně bych souběžně s nákupem 15T v malém množství kupoval (nebo "rekonstruoval" na) vozy Vario LF jako částečnou náhradu za T3.
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak co si budemem řikat, to se dá opravovat donekonečna. Hlavně, aby byl zdravej rám, což u nových skříní asi bude i po těch letech skoro u všech v pohodě. Ostatní se dá vystříhnout a navařit nové. Je fakt, že 14T v počku 60ti kusů a potřebě asi 45 vozů na noční + rezerva by bylo optimum. Budeme-li uvažovat o jejim nočmím nasazení a na nějaké skorosólové linky ve dne.9001 píše:Nechci být moc rejpal, ale osobně si myslím, že T3R.PV a dále toho moc nevydrží. Měl jsem čest jet vedle 8159 po novém laku a byla docela zkorodovaná, resp část u schodů. Uvidíme...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Nechci být moc rejpal, ale osobně si myslím, že T3R.PV a dále toho moc nevydrží. Měl jsem čest jet vedle 8159 po novém laku a byla docela zkorodovaná, resp část u schodů. Uvidíme...
Re: T6A5 a T6A5.3
Je to vlastně pravda, T3R.P v téhle době jako sólo vozy postačí a T6A5 dojezdí za skoro 10 let a pak je nahradit těmi sólo vozy VarioLF pokud budou potřeba.
Re: T6A5 a T6A5.3
Pánové, myslím si, že i vozy 14T budou dobrá náhrada za sola. Tedy alespoň, pokud se nepředělá jejich interier.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Boha jeho dyť je tu relativně dost wan a R.PVéček který nejspíš 15T přežijou, takže sóla v nějaké míře budou i nadále. A nic přece nebrání za 10 let koupit nějaký sóla, budou-li třeba a do tý doby tu budou mraky R.Péček.
Re: T6A5 a T6A5.3
Myslel jsem finančně náročné pro DPP. 3ks do měsíce resp. 36 vozů za rok škodovka třeba udělá ale jak jejich nákup bude financovat Praha? A i když sólo vozy už nejsou zas tolik potřeba tak je lepší být jistější a v téhle době mít ještě dost sólo vozů. Jak říkáte že jednou budou 15m dlouhé vozy zbytečné je hudba daleké budoucnosti. A o víkendech jsou některé linky kde jsou soupravy zbytečné.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Celkem souhlas s MOpem, ale pokud se opravdu ve Škodě uvažuje o nástupci 15T, tak se musí cca do 5 let začít, takže cca za 7 už by jsme mohli vidět první náznaky. Pokud bude 15T úspěšná, tak nevidím žádný problém, proč by nemohla nahradit vozový park stylem T3. Pak by se Škodovka vůbec nemusela snažit vyvíjet nic nového.
Další podstatná věc, jak tu psal Demon. Jestli sola budou vůbec potřeba. Přes den prakticky linku nemáme na kterou by byla vhodná. Velká část nočních by snesla soupravy už ted, ale jak říkám, to je hudba daleké budoucnosti.
Další podstatná věc, jak tu psal Demon. Jestli sola budou vůbec potřeba. Přes den prakticky linku nemáme na kterou by byla vhodná. Velká část nočních by snesla soupravy už ted, ale jak říkám, to je hudba daleké budoucnosti.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
To jsou zase žvásty.. Za deset let tu může být klidně nějaká Škoda-Bombardier 34T či Inekon Sexto případně něco úplně jiného.
Smlouva je jasná - 250 ks 15T. Ke 20 kusům je již v různém stádiu rozpracovanosti či hotových, a za více než 70 měsíců se dá zbytek v pohodě udělat - to je tempo 3 vozy měsíčně a to škodovka rozhodně umí udělat.
Smlouva je jasná - 250 ks 15T. Ke 20 kusům je již v různém stádiu rozpracovanosti či hotových, a za více než 70 měsíců se dá zbytek v pohodě udělat - to je tempo 3 vozy měsíčně a to škodovka rozhodně umí udělat.
Re: T6A5 a T6A5.3
Až vozy T3SUCS s odporovými výzbrojemi dojezdí tak bude čas dodávat 15T a za dlouho to nebude. Takže od příštího roku by se už měly dodávat. Ale 66 milionů za kus není málo a obnovit tím skoro celý vozový park je finančně dost náročné i dvoučlánkové 15T by stály dost peněz a řekl bych že je to celkem zbytečné. Vážně nevím jestli do r. 2017 dodají těch 250ks. Kdyby to mělo pomalejší tempo tak by to klidně mohlo nahradit původní T3 T3M a T6A5.
Ale asi by rekonstruovat T6 bylo dost nákladné i s novou skříní, takže zbývá nechat je jen dojezdit do cca 10-ti let a po vyřazení by byly nahrazeny třeba vozy VarioLF nebo VarioLF+ a sólo vozů by bylo dost.
Ale asi by rekonstruovat T6 bylo dost nákladné i s novou skříní, takže zbývá nechat je jen dojezdit do cca 10-ti let a po vyřazení by byly nahrazeny třeba vozy VarioLF nebo VarioLF+ a sólo vozů by bylo dost.
Re: T6A5 a T6A5.3
PA-SE-KO-ZI Ne, nepase kozy, zatím jen PA.gabuliatko píše:Už se vybrala vozovna ?MM-Mikulovsky píše:Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: T6A5 a T6A5.3
Už se vybrala vozovna ?MM-Mikulovsky píše:Dnes na školení tvrzeno, že je vyrobeno 20ks 15T a ihned po schválení do běžného provozu začnou chodit dva kusy týdně, takže beru to tak, že následně může být vyřazováno cca 16ks T3 za měsíc.