Re: EVO1
Napsal: 17.9.2015 14:39
No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá.gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1732
No, rozloženim dveří se to skutečně SORce (NB12) podobá.gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích.
Tak u T3 RP se uvádí kapacita 22 sedících, 86 stojících při 5os/m2 a 138 stojících při 8os/m2.gabuliatko píše:To má poloviční kapacitu než T3.
- až na to, že i ty (mnou zmíněné) olomoucké TRAM mají židle na podestách, ale jejich uspořádání ani nepůsobí (natož aby skutečně bylo) jako překážková (resp. slalomová) dráha!gabuliatko píše:Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
Ale je to fuk. Zda to bude/nebude jezdit bude politické rozhodnutí bez ohledu na potřeby.
Sóla T3 nebo wana ano, ale ne tohle. To má poloviční kapacitu než T3. V uličce se 2 lidi nevyhnou, židle na podestách ...Bobik píše:Máš spousty úseků (tratí), kde kapacitní (dlouhá) tramvaj je buď ekonomickej nesmysl, nebo šílenej interval. Sola jsou prostě potřeba.
já byl v jejím interiéru v Ostravě na letošním Czech raildays a opravdu jsem už tehdy přemýšlel co brání jeho uspořádání velmi podobně jako, v pro mne pocitově prostornějších, Vario LF plus/o provozovaných Olomoucí s možností (resp. potřebou) složení obousměrných dvouvozových souprav pomocí tzv. spojení PX- např. 6.obrázek zde?gabuliatko píše:Takovej SOR na kolejích. Tramvaj má být kapacitní vozidlo a to EVO1 dle mne není.