taky doufám
Škoda 52T
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1
- Registrován: 31.10.2024 9:23
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
A do Vánoc se něco veřejnosti ukáže/naznačí?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2043
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
Však připomíná.fricoolinek2 píše: ↑20.10.2024 20:01Nemá v této době první 52T už začínat v útrobách závodu V.I. Lenina připomínat tramvaj?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
Nemá
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
Nemá v této době první 52T už začínat v útrobách závodu V.I. Lenina připomínat tramvaj?
Re: Škoda 52T
Může, ale musípo tom být hlasitá poptávka!!! Jestlichtějí řidiči ty hnusný řidící pulty, jako v cytybusech, tak ať dál mlčí....ale ONI za tim pak budou sedět.. my kaštani néééé
Mhr1 píše: ↑13.2.2024 13:40Tak u nových vozů se občas nějaká drobnost v interieru nevyvede, ale to se dá napravit (přidat/odebrat tyč, sedadlo...). Bratislavské 29 T3 jsou trochu odlišné od 29 T1/2, chybí tam tyče, které by se hodily, tak se to před uvedením do ostrého provozu dodělává. To se dá dodělat/upravit vždy. Toto (52T) jsou jenom nákresy, hodně věcí může být nakonec jinak.
Re: Škoda 52T
Tak u nových vozů se občas nějaká drobnost v interieru nevyvede, ale to se dá napravit (přidat/odebrat tyč, sedadlo...). Bratislavské 29 T3 jsou trochu odlišné od 29 T1/2, chybí tam tyče, které by se hodily, tak se to před uvedením do ostrého provozu dodělává. To se dá dodělat/upravit vždy. Toto (52T) jsou jenom nákresy, hodně věcí může být nakonec jinak.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6729
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
Vidim to stejně.trainzjohny píše: ↑12.1.2024 17:21A čistě esteticky doufám, že někdo ještě doplní nějaký "polštář" do kabiny, takhle těch pár panelů je pěkně hnusných, proti 15T, zatím Praha vždy měla celkem elegantní i funkční kabiny, ale tohle ...
Tyhle panýlky jsou teda oproti 14T a 15T řádnej krok zpátky.
Přehlednost a intuitivnost ovládání dostávají řádně na .
Špatně je zádržnej systém, na kterym je vidět nulový poučení z průšvihu na 14T.
Přebejvaj mi tam zrcátka, který bych v dnešní době nahradil kamerama po vzoru autobusů a kamionů a chybí mi celkovej pohled do kabiny odhalující umístění monitorů kamerovýho systému.
Trochu se obávam, jestli je nechtějí nacpat na ty monitory panelu, což by byl další hřebíček do rakve přehlednosti...
Ale je to jen první vizualizace, tak třeba budeme nakonec příjemně překvapeni.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3147
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 52T
Mě děsí ony proklamované "super podvozky" světově unikátní, v podstatě totožné proklamace měly i 15T a stal ze z nich provozně asi nejhorší možný podvozek na světě, protože šádewerke podvozky neumí, byla to slabá stránka na lokomotivách a teď i jednotkách a u tramvají to není jiné. Snad tentokrát světový unikát dotáhnou do zdárného a funkčního provozu.
A čistě esteticky doufám, že někdo ještě doplní nějaký "polštář" do kabiny, takhle těch pár panelů je pěkně hnusných, proti 15T, zatím Praha vždy měla celkem elegantní i funkční kabiny, ale tohle ...
A čistě esteticky doufám, že někdo ještě doplní nějaký "polštář" do kabiny, takhle těch pár panelů je pěkně hnusných, proti 15T, zatím Praha vždy měla celkem elegantní i funkční kabiny, ale tohle ...
Re: Škoda 52T
No o tom jak byly 14T a 15T špatné - každá jiným způsobem - se toho tady napsalo už dost, mělo by to být každému, kdo se o tramvaje zajímá, jasné. 52T zjevně má hodně společného s bratislavskými 29T a 30T, je ale 100%-ně nízkopodlažní, proto i o trochu dražší. Vypadá to, že by to mohla být dobrá tramvaj, Schadewerke přece jenom za ta léta nabyly zkušenosti a poučili se z chyb. Ty bratislavské jezdí spolehlivě, věřím, že i 52T budou OK.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3147
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 52T
Provedeno a přezdívku dodáme až časemfricoolinek2 píše: ↑11.1.2024 0:11MOp: Možná to přejmenovat z "52T" na "Škoda 52T", ať ten název tématu není tak "holý"?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 52T
Ovšem nabízí se otázka, v čem se koncepce 15T stala nevhodnou, že bylo od ní upuštěno. Peníze?
BTW: Vlastně by to mělo přesně vycházet na Poršetra + 20 let.
Jen Ráďa Šteiner už u toho určitě nebude.
...každopádně je šílené, jak to letí. A jak šílené "morálně" staré byly tehdy 20 let staré tramvaje, což byly ověřovací Kachny.
BTW: Vlastně by to mělo přesně vycházet na Poršetra + 20 let.
Jen Ráďa Šteiner už u toho určitě nebude.
...každopádně je šílené, jak to letí. A jak šílené "morálně" staré byly tehdy 20 let staré tramvaje, což byly ověřovací Kachny.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 52T
MOp: Možná to přejmenovat z "52T" na "Škoda 52T", ať ten název tématu není tak "holý"?