KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A nějaké dočasné střešní konstrukce by byly finančně příliš nákladné?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Flotila KT je prostě hloubětínská a veškerý servis má v Hloubětíně. Jejich detašování jinde by si vyžádalo náklady v řádech milionů (nebo až desítek), včetně nutného přesunu personálu.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nechápu, že do vozovny pod širým nebem DP nepřesune největší šroty 82 a 83xx a naopak KT8 nepošle pod střechu do SA nebo jinam, když jsou aktuálně vzhledem k vývoji sítě i absenci výběrka na obousměrné vozy tak nezastupitelné.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ne, do Dubaje neni a ani byt nemusi. A presto soudruzi nemuseli udelat chybu, protoze projektovali tramvaj urcenou k odstavu v kryte, temperovane hale, ne pod sirym nebem. S obcasnym zatecenim nekam se jiste pocitalo, jenze se taky pocitalo s vyschnutim prave v tom temperovanym odstavu. Pro coz mluvi i to, ze plapolat zacinaji az po dlouhodobem odstavu pod sirym nebem. Kdyby soudruzi udelali chybu nekde v konstrukci, jiste by zacali plapolat uz driv a bez ohledu na misto odstavu.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Copak je to tramvaj do Dubaje, kde neprší? Zatéci tam může i v běžném provozu. Takže pokud to bylo od vody, udělali soudruzi něco špatně, ale odstavení venku to nebylo. Tam bych spíš čekal kratší životnost laku než elektriky.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To, že zrovna bylo sucho, ještě neznamená, že to vodou být nemohlo. Ty kachny stojí venku už dlouhodobě, klidně mohlo někam zatéct už dřív, následně díky tomu něco zoxidovat, zkorodovat (nebo dokonce zreznout ) a výsledek se projevil až po čase.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Mno.... Vodou to nebylo, a kabely taky ne. Bylo sucho. Je třeba hledat příčinu někde jinde... I když kachny a voda, to jde přece k sobě
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Demon: A co tedy bylo příčinou? Kabely?
Jinak OMH na twitteru zase perlí
Jinak OMH na twitteru zase perlí
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
S termínem rekonstrukce to totiž naprosto nesouvisí...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Požáry KT8N začínají vytvářet neveselou postupku
V březnu 9063, dneska 9062. Nicméně mezi rekonstrukcemi obou vozů je rozdíl 4 roky.
V březnu 9063, dneska 9062. Nicméně mezi rekonstrukcemi obou vozů je rozdíl 4 roky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác