KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
tuningová světla nevadí, ale...
Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:
- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle
...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely
Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.
- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle

Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely

- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit...Venca píše:Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory.Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Fořtík píše:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat!
Naposledy upravil(a) Martin.KT8D5 dne 11.4.2005 20:42, celkem upraveno 1 x.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...adam_r píše:Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc)
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc)
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí vícGagarin píše:S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černoutramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...![]()
.

- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černoutramvajak píše:No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.


No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.

No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.Anonymous píše: Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.