KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 20.4.2005 22:34

fricoolinek2 píše: Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....
Takovéto přetahy se většinou konají v noci...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.4.2005 22:20

Štěpán píše:Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 20.4.2005 22:17

Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

MOp

Příspěvek od MOp » 20.4.2005 22:10

fricoolinek2 píše:A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???
v NK ci vzkazniku bylo napsano, ze po vlastni ose.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.4.2005 22:06

9001 píše:Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.
A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 20.4.2005 19:01

Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 19.4.2005 21:12

PvvS: Nejsem si zcela jistý, protože nadměry nejsou mým denním chlebem. Domnívám se ale, že to je stejné, jako u ostatních náklaďáků - 80 km/h silnice i dálnice, 50 km/h obec. Samozřejmě záleží na trase. Řidič není na náklad sám, je jištěn vzadu i vpředu a dostává pokyny vysílačkou.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.4.2005 20:18

Ale kolik je pak povolena rychlost prepravy ? Navic se musi resit specielni uchyceni aby se tram mohla pohybovat pri nataceni v obloucich . V DPO to taky resili. Rozpojeny vozy (RT6, KT8, K3) se vozej zcela normalne.

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 19.4.2005 20:12

Aby nedošlo k mýlce, neprosazuji silniční přepravu tramvají na úkor železniční. Ta silniční mě živí, železniční (a tramvajová :D )je mojí slabostí. Kritizoval jsem jen některé výroky, které mě opravdu, ale opravdu rozčílily #-o .


Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 19.4.2005 20:00

fricoolinek2 píše: Vozy metra jdou že jo :?:
Ano - http://www.mhdcr.biz/metro/pretah/pretah.htm
Pro DP je rozhodující cena a ta vychází levněji po silnici...

Neznámej

Příspěvek od Neznámej » 19.4.2005 19:31

katečko má 3 članky.rozdělito a dá na tři vagóny...stejně jako u zahraniční tramvaj typu:RT8D5M

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 19.4.2005 19:29

Petr píše:Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....
Hold škoda, že tramvaj nelze převážet na železnici po vlastní ose :oops: :oops: :oops:

Vozy metra jdou že jo :?:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 19.4.2005 19:14

Béďa Trávníček píše:Jinak by mě moc zajímalo, kde seženeš 35 metrů dlouhej vagón...
Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.4.2005 18:45

MOp píše:copak jsme policejni stat? je otazkou, zda se jednalo o nadmerny naklad ci nikoliv..
T3 na tahaci neni nadmerny naklad a bezne jezdi bez doprovodu. V pripade KT8 by mohla vadit jedine delka a hmotnost

Hlavni problem nadmernych nakladu je jejich sirka. Takoveto naklady vlakem nelze odvezt kvuli prujezdnemu profilu.

Odpovědět