KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jonáš

9082?

Příspěvek od Jonáš » 19.4.2005 11:08

7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.
A jaké má evidenční číslo?

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 19.4.2005 11:04

Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.

Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Kaštan » 18.4.2005 17:49

adam_r píše:Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.
A proč by to po železnici museli nutně vozit ČD? Možná by se stačilo poohlídnout jinde..

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 18.4.2005 13:38

Do Belugy resp. A300-600ST se samozrejme trup A380 nevejde ani náhodou, Beluga transportuje krídla apod. trupy A380 se prepravují dokonce i na speciálních lodích, vyrobených v Cíne, po mori i po Labi.

Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
moderátor Proxy píše:@3634 Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 18.4.2005 12:37

I v Praze se na Zličíně nakolejovalo KT8D5 na vagón. Natlačili jí tam s pomocí soupravy T6A5, přidělali ho na vagón a pak ho zase odddělali a odtáhli na trať. A neměli přitom uchycení žádnej problém.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 18.4.2005 12:27

Radek píše:Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.
To je pravda, ale tam měli dost velké problémy vymyslet uchycení tramvaje na vagónech. Nakonec vymysleli nějaký speciální systém.
Holt v Martinově jsou hračičkové. 8-)

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 18.4.2005 12:12

fricoolinek2 píše: A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 18.4.2005 10:22

fricoolinek2 píše:Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)
To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:
Ale je Beluga dost velká na to, aby se do ní vešel trup třistaosmdesátky vcelku (a aby šel pak taky vyndat) :?:

Mike Tom

Příspěvek od Mike Tom » 18.4.2005 10:09

Martin.KT8D5 píše:Já mluvim o těch nvostavbách. Takže to nebude končit 9098, ale pravděpodobně 9100...
Jaké novostavby? Něco mi uniklo? Tím myslíte toto TKT Kvatro od ČKD Pragoimex? Dle http://www.ckdpragoimex.cz/cz/indexcz.htm

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 18.4.2005 9:48

Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 8:54

fricoolinek2 píše:Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???
vzhledem k tomu, ze v Parsu probihaji opravy zeleznicnich vozidel je logicke, ze napojeni maji :-D

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 8:54

Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.

Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.

Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 23:11

Martin.KT8D5 píše:
fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?

Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 23:06

m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)

To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 23:06

Martin.KT8D5: To je otázka, jestli musí tramvaj na silnici nebo ne. To je otázka obchodní. Jestli byla rekonstruovaná tramvaj objednána vcelku a transport tak objednán, nebude dopravní firma navrhovat něco jiného. Pokud je to přepravitelné dle regulí. Jiná otázka je, proč si to neumíme opravit v Praze. Ale to se můžeme třeba ptát, proč se sem vozí benzín z Rakouska (ÖMV), když je to nebezpečné a máme tady taky rafinérie.
U přeprav nadměrů bývám málokdy, protože mým oborem jsou normální kamiony. Když ale někdy vypomáhám u nadměru s doprovodem, vždycky se najde pako, které se nacpe tam, kam nemá. Nadměrný náklad a tím spíše tramvaj s normální šířkou nezpůsobí na silnici zdržení větší než bouračka. A těch jsou na silnicích stovky a není to kvůli nadměrům. Howgh!

Odpovědět