Hm a ty 3 nový?? něká si na ně zapomněl -)9001 píše:K původnímu číslu +50. Takže od 9051-9098.Zdeněk píše:Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?
V ÚDDP je 9082.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: kt8
Ano a kamery, bohužel se budou mlžit, neb nemají údajně vytápění. T3R.P je modernizace dobrá, je to spolehlivej vůz a vypadá dobře,což se ndá srovnat s kátéčkem new... Myslim, že světal mohli bejt hranantý, nevim jakej význam má vůz zaoblovat, jednou má takovje tvar, tak co i aut se střídají oblé tvary a hrany... Je to dokola pořád nic novýho na tom nevymyslíš, totéž oblečení, nosej se zase zvonový kalhoty to tady nebylo koli 25 let?? nejde vymyýšlet do nekonečna ný věci...Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kt8
No tam se to taky dělá v menším. ALe máš pravdu že je to tam lepší.Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
kt8
Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
KT8D5
diskuze o kloubové tramvaji typu KT
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...KM píše:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: budník
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?