KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
tuningová světla nevadí, ale...
Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:
- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle ...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.
- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle ...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit...Venca píše:Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory.Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Fořtík píše:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat!
Naposledy upravil(a) Martin.KT8D5 dne 11.4.2005 20:42, celkem upraveno 1 x.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...adam_r píše:Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )Gagarin píše:S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou .tramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou .tramvajak píše:No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.Anonymous píše: Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.