Příčina se samozřejmě zkoumá a pravděpodobně i zná a vzhledem k podmínkám za kterých k mimořádným událostem došlo, není jen jedna.
Ten zákaz je samozřejmě jen dočasný a se zachováním nebo demontáží přejezdu tak vůbec nesouvisí.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Příčina se samozřejmě zkoumá a pravděpodobně i zná a vzhledem k podmínkám za kterých k mimořádným událostem došlo, není jen jedna.
Ne, důvodem je oprava TT Holyně po pojistné události (zaplavení). Viz https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/4400fricoolinek2 píše: ↑22.9.2023 15:45BTW: Je toto přehřívání i důvodem toho, že se např. při napojování a demontáži "X" přejezdu nezvažovalo obracení na Kaliforňanovi, co by se např. umístil před zastávku Holyně?
Taky píše, že to trvalý ventilování nedává nejmenší smysl. pokud by byla výzbroj přehřátá, ventilátory budou v těch samých otáčkách, co jsou teď nonstop.
Jenže vždycky, když vidím v zastávce Hlubočepy DC stát 15T nebo 14T (dobře, to poslední dobou úplně často ne) tak se z rezistorů linou mocné proudy žhnoucího vzduchu, takže předpokládám, že objem té energie spálené v rezistorech bude i přes rekuperaci dost velký. Otázka ovšem je, do jaké míry to může být tím, že šefci stále ze zvyku vymačkávají na sekci výhybku 0. Někdy to ale v zrcátku vidím i od své tramvaje a výhybku 0 nepoužívám.
Mám za to, že tam jsou vždycky, přeci jen to dolů sypeš 3 minuty, za tu dobu se vždy v úseku nějaká objeví a taví to nahoru plnej knedlík, takže spotřeba je vždy větší než rekuperace.