vzhledem k tomu, ze v Parsu probihaji opravy zeleznicnich vozidel je logicke, ze napojeni majifricoolinek2 píše:Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???

Moderátor: TRAM-FÓRUM
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???Martin.KT8D5 píše:Ano na 3 vlakem...fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304
Tramvaj není nezbytný náklad který musí na cestu, pokud tento názor obhajujete asi nejezdíte autem...Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...Ladislav Kubera píše:Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.
Hlavně tohle nemá co dělat na cestách...MOp píše:řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl![]()
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg