KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 17.4.2005 22:54

Martin.KT8D5 píše:Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...
Tak proč nejezdíš vlakem?

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 17.4.2005 22:50

No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:36

Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
Tramvaj není nezbytný náklad který musí na cestu, pokud tento názor obhajujete asi nejezdíte autem...

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 22:33

Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:15

Ladislav Kubera píše:Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.
Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 22:13

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 17.4.2005 22:11

fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Co třeba po železnici...

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 17.4.2005 21:53

Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:45

A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 21:34

MOp píše:
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.
Hlavně tohle nemá co dělat na cestách... :roll:

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 17.4.2005 21:17

Stěhování KT8 muselo být pro tu firmu celkem jednoduché. Viděl dokument ze stěhování turbíny do přístavu a to byla jiná legrace.

MOp

Příspěvek od MOp » 17.4.2005 21:13

fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.4.2005 21:03

Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg

MOp

Příspěvek od MOp » 17.4.2005 20:27

PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
to maji i nektere busiky.. podle me je to radio, ale buhvi..

ano, souhlasim.. buse melo byt jako u 9030..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 17.4.2005 20:27

PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
Já bych dal buse na každej článek, když už takhle je to silně nešťastný, hlavně že tam je pořadí, to mi jako cestjícímu dá hodně... :roll:

Odpovědět