KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.5.2022 13:55

Měla a už z toho sešlo?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 17.5.2022 21:38

fricoolinek2: Vzhledem k tomu, že se měla kupovat i flotila z Plzně, tak bych neřekl, že KT jsou na pár let ;-)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3139
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 17.5.2022 21:15

Zrovna KTéčka s množstvím střešních oken po i proti směru jízdy klimu nepotřebují, to jsou tu jiní adepti....

Takhle by nějakou hlavu pomazanou napadlo zadělat okna a střešní okna a bylo by to horší, než to je teď.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 17.5.2022 13:53

Hezký. Jsem nevěděl, zda by se ty velké A/C jednotky zmistily na střechu, obzvláště na kratší střední článek.

No ale teda jako... Evidentně se s Kachnama počítá (nebo ty exMaďaři mají být nouzovka s délkou služby do 5 let a tradá na Východ?), tak by mi nepřišlo neadekvátní je vybavit něčim, co prostě má být standard ve 20. letech 21. století.

To aby si pak třeba někdo nestěžoval, že se jezdí auty.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 17.5.2022 4:44

Řešilo.
Mohla.
Nebude.
Prachy.
:D
Stačí takhle? Můžu použít i věty rozvité, ovšem výsledek sdělení bude stejný.
:lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 16.5.2022 23:21

Asi se to už (možná někde) řešilo, ale mohla by mít KT8D5.RN2P klimatizaci salonu?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3139
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 22.4.2021 17:03

demon píše:
22.4.2021 14:47
KT8N jsou o trochu mladší než T6, takže asi nikdy nebyla na stole varianta to nebo to, proto taky ta "modernější" výzbroj...
Ale kdyby se koupilo oněch plánovaných 200 kačen, tak nikdy do Prahy T6 nešly, protože by nebyly potřeba na vykrytí nedostatku vozů...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 22.4.2021 14:47

KT8N jsou o trochu mladší než T6, takže asi nikdy nebyla na stole varianta to nebo to, proto taky ta "modernější" výzbroj...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 22.4.2021 11:55

Osobně je mi líto, že se místo T6 nekoupily KT8N po vzoru Brno. Mohli jsme mít modernější výzbroj a nízkopodlažnost o řadu let dřív. Plus mohla být i stabilní úvrať. Samozřejmě vím, že bylo hodně potkávacích míst, ale kolik z nich vymizelo jen úpravou zrcátek?

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 22.4.2021 7:40

Spíš to byl požadavek našich soudruhů na dveře v jedné rovině, aby mezi dveřmi a nástupní hranou nebyla mezera. Tohle ovšem bylo v kontrastu s požadavkem sovětských soudruhů, kteří dál preferovali zrychlovačovou T3, protože se dala opravit v polních podmínkách.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 21.4.2021 22:37

Před plyšákem na to neměli kapacitu a po plyšáku už KT8D5 byla zastaralá, tak proč vyvíjet novou obdobně nemoderní. Místo toho se pustili do vývoje RT6, aby dohnali zpoždění za světem, což nezvládali. Tak ze zoufalství faceliftovali T6, vymysleli np článek do KT8, začali vymýšlet nové ještě lepší np tramvaje, a pak se již odebrali na smetiště dějin.

Předpokládám že na prkně se o prostorové výraznosti vědělo. Prosadít vývoj a výrobu nového typu tramvaje pro tuzemsko v továrně, zasekané exportem který měl vyšší prioritu, bylo nesnadné. Tak se to asi navléklo jako tramvaj pro nové rychlodrážní provozy, s tím že možná, až bude továrna ve Zličíně, bude kapacita na výrobu více typů.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2021 20:10

Do historie trochu otázka - na čem zejména zkrachovaly úvahy masovějších dodávek kachen do Prahy (někde jsem slyšel, že to mělo být snad dokonce kolem 200 vozů)? A pokud šlo o průjezdní profil - tak proč nebyla dána šance KT8C5?

Nemělo se to vlastně vědět hned "na prkně", že KT8D5 bude pro Prahu problematická a tak, třeba prakticky součadně, nevyvíjet i zkosenou vartiantu? =P~

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 22.3.2021 18:13

kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Na ja, a to tipuješ tak asi kdy ? Pár jako opravdu důsledně dva ?
Jako jo, souvisí to s přesuny kvůli sčítání, ale vzhledem k omezení provozu e stavu dílen bych letos očekával odříznutej Pankrác trochu víc zaplněnej...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobik » 22.3.2021 16:57

:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 12:01

kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Ta výluka začíná teď
Teď?! Tvl já teď nemůžu!
Ale ne teď, až v neděli.
Jirko ty mně pleteš! Tak je to teď nebo v neděli?
No v neděli.
Tvl...dyť to už je teď
:D

Odpovědět