9082?
Napsal: 19.4.2005 11:08
A jaké má evidenční číslo?7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín Má zatím jen jeden polopantograf.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
A jaké má evidenční číslo?7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín Má zatím jen jeden polopantograf.
A proč by to po železnici museli nutně vozit ČD? Možná by se stačilo poohlídnout jinde..adam_r píše:Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.
moderátor Proxy píše: Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí
To je pravda, ale tam měli dost velké problémy vymyslet uchycení tramvaje na vagónech. Nakonec vymysleli nějaký speciální systém.Radek píše:Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.
Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.fricoolinek2 píše: A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???
To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Ale je Beluga dost velká na to, aby se do ní vešel trup třistaosmdesátky vcelku (a aby šel pak taky vyndat)fricoolinek2 píše:Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)
To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu
Jaké novostavby? Něco mi uniklo? Tím myslíte toto TKT Kvatro od ČKD Pragoimex? Dle http://www.ckdpragoimex.cz/cz/indexcz.htmMartin.KT8D5 píše:Já mluvim o těch nvostavbách. Takže to nebude končit 9098, ale pravděpodobně 9100...
vzhledem k tomu, ze v Parsu probihaji opravy zeleznicnich vozidel je logicke, ze napojeni majifricoolinek2 píše:Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???Martin.KT8D5 píše:Ano na 3 vlakem...fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304