Stránka 232 z 237

9082?

Napsal: 19.4.2005 11:08
od Jonáš
7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.
A jaké má evidenční číslo?

Napsal: 19.4.2005 11:04
od 7001
Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.

Napsal: 18.4.2005 17:49
od Kaštan
adam_r píše:Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.
A proč by to po železnici museli nutně vozit ČD? Možná by se stačilo poohlídnout jinde..

Napsal: 18.4.2005 13:38
od m@rtin
Do Belugy resp. A300-600ST se samozrejme trup A380 nevejde ani náhodou, Beluga transportuje krídla apod. trupy A380 se prepravují dokonce i na speciálních lodích, vyrobených v Cíne, po mori i po Labi.

Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
moderátor Proxy píše:@3634 Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí

Napsal: 18.4.2005 12:37
od Štěpán
I v Praze se na Zličíně nakolejovalo KT8D5 na vagón. Natlačili jí tam s pomocí soupravy T6A5, přidělali ho na vagón a pak ho zase odddělali a odtáhli na trať. A neměli přitom uchycení žádnej problém.

Napsal: 18.4.2005 12:27
od Proxy
Radek píše:Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.
To je pravda, ale tam měli dost velké problémy vymyslet uchycení tramvaje na vagónech. Nakonec vymysleli nějaký speciální systém.
Holt v Martinově jsou hračičkové. 8-)

Napsal: 18.4.2005 12:12
od adam_r
fricoolinek2 píše: A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.

Napsal: 18.4.2005 10:22
od Phabbey
fricoolinek2 píše:Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)
To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:
Ale je Beluga dost velká na to, aby se do ní vešel trup třistaosmdesátky vcelku (a aby šel pak taky vyndat) :?:

Napsal: 18.4.2005 10:09
od Mike Tom
Martin.KT8D5 píše:Já mluvim o těch nvostavbách. Takže to nebude končit 9098, ale pravděpodobně 9100...
Jaké novostavby? Něco mi uniklo? Tím myslíte toto TKT Kvatro od ČKD Pragoimex? Dle http://www.ckdpragoimex.cz/cz/indexcz.htm

Napsal: 18.4.2005 9:48
od Radek
Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.

Napsal: 18.4.2005 8:54
od MOp
fricoolinek2 píše:Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???
vzhledem k tomu, ze v Parsu probihaji opravy zeleznicnich vozidel je logicke, ze napojeni maji :-D

Napsal: 18.4.2005 8:54
od MOp
Ladislav Kubera píše:Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.
bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.

Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.

Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.

Napsal: 17.4.2005 23:11
od fricoolinek2
Martin.KT8D5 píše:
fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...
A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?

Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???

Napsal: 17.4.2005 23:06
od fricoolinek2
m@rtin píše:No já si pánové myslím, že toto je větší nářez a nějaký převoz KT8 je proti tomu slabý odvar....
http://planepictures.net/netshow.php?id=197304
Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)

To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:

Napsal: 17.4.2005 23:06
od Ladislav Kubera
Martin.KT8D5: To je otázka, jestli musí tramvaj na silnici nebo ne. To je otázka obchodní. Jestli byla rekonstruovaná tramvaj objednána vcelku a transport tak objednán, nebude dopravní firma navrhovat něco jiného. Pokud je to přepravitelné dle regulí. Jiná otázka je, proč si to neumíme opravit v Praze. Ale to se můžeme třeba ptát, proč se sem vozí benzín z Rakouska (ÖMV), když je to nebezpečné a máme tady taky rafinérie.
U přeprav nadměrů bývám málokdy, protože mým oborem jsou normální kamiony. Když ale někdy vypomáhám u nadměru s doprovodem, vždycky se najde pako, které se nacpe tam, kam nemá. Nadměrný náklad a tím spíše tramvaj s normální šířkou nezpůsobí na silnici zdržení větší než bouračka. A těch jsou na silnicích stovky a není to kvůli nadměrům. Howgh!