Budeš se divit, ale nemám..6432 píše: Tipuju že MOp určitě, ten má koneckonců určitě vyfocený 100% celý vozový park
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Myslel jsem to trošku jinak..jako kdo chytil všechny v pražském provozu na nějaké lince..prostě se vším všudy. Né že jednou jí chybí ev.č., jednou jí chybí orientace buse, jednou je ve vozovně zavřená...to neMF píše:Když se mrkneš na stránku o vozech 14T, tak tam jsou všechny vozy nafocené už když je pracovníci fy Viamont dováželi na Zličín...
Když se mrkneš na stránku o vozech 14T, tak tam jsou všechny vozy nafocené už když je pracovníci fy Viamont dováželi na Zličín...6432 píše:Mám pro vás šotoušskou otázku-je zde někdo kdo má vyfocených všech 12 poršat? Tipuju že MOp určitě, ten má koneckonců určitě vyfocený 100% celý vozový park Mě chybí cvaknout 9112 a 9117 (ale viděl jsem už všechny )
KLIMATIZACE 9111
Tak jsem měl dneska na školní jízdě vůz 9111. Neskutečně chcala (ne tekla) klimatizace. Kurzista byl úplně mokrý, podlaha mokrá, sedačka nasáklá. Alespoň, že vozím starý ručník a ucpal jsem ty štěrbiny, aby z toho nejhoršího nezatékalo. Při večerním dešti bych řekl, že lidi venku a bez deštníku na tom byli lépe než můj kurzista. Dále nebyl čitelný displej - hold teplo. Až několik ručníkových zábalů (namočený ručník z klímy posloužil) panelu pomohlo displej oživit. Hrůza. Všechny ostatní vozy dosud neměli takto špatnou klimošku - občas malá kapička, ale tohle?
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
A dnes reakce z Plzeńského deníku:
Škoda popírá, že se její tramvaje rozpadají
Plzeň/Tramvaje Škoda 14 T s designem Porsche, které vyrábí plzeňská Škoda Transportation (ŠT), nemají zřejmě takové závady, jak v minulých dnech uvedla některá média. Podle nich měly vozům jezdícím v Praze praskat střední části soupravy a kvůli tomu prý byla většina z dvanácti tramvají stažena z provozu. To ale popírají zástupci Dopravních podniků hlavního města Prahy (DPHMP) i Škody Holding mateřské společnosti ŠT.
"Na jedné ze škodováckých tramvají se objevila porucha spojení článků. Při prohlídce naši technici zjistili porušení úchytu tlumiče na střeše vozu. Vůz byl stažen z provozu. Spolu s ním ještě další dva kvůli preventivní prohlídce," uvedla mluvčí Škody Holding Radka Pistoriusová s tím, že kontrola prokázala, že další vozy jsou v pořádku. "Tři vozy z dvanácti rozhodně není většina. Navíc kromě poškozené tramvaje jsou už v současné době všechny ostatní v normálním provozu," řekl Ondřej Pečený z oddělení marketingu a komunikace DPHMP.
Opravu poškozené tramvaje zajišťuje Škoda Transportation v rámci záruční lhůty. Tramvaje s designem Porsche jezdí v Praze od ledna minulého roku. Podle Pečeného na nich nebyla dosud zaznamenána žádná větší závada.
LADISLAV VAINDL
Škoda popírá, že se její tramvaje rozpadají
Plzeň/Tramvaje Škoda 14 T s designem Porsche, které vyrábí plzeňská Škoda Transportation (ŠT), nemají zřejmě takové závady, jak v minulých dnech uvedla některá média. Podle nich měly vozům jezdícím v Praze praskat střední části soupravy a kvůli tomu prý byla většina z dvanácti tramvají stažena z provozu. To ale popírají zástupci Dopravních podniků hlavního města Prahy (DPHMP) i Škody Holding mateřské společnosti ŠT.
"Na jedné ze škodováckých tramvají se objevila porucha spojení článků. Při prohlídce naši technici zjistili porušení úchytu tlumiče na střeše vozu. Vůz byl stažen z provozu. Spolu s ním ještě další dva kvůli preventivní prohlídce," uvedla mluvčí Škody Holding Radka Pistoriusová s tím, že kontrola prokázala, že další vozy jsou v pořádku. "Tři vozy z dvanácti rozhodně není většina. Navíc kromě poškozené tramvaje jsou už v současné době všechny ostatní v normálním provozu," řekl Ondřej Pečený z oddělení marketingu a komunikace DPHMP.
Opravu poškozené tramvaje zajišťuje Škoda Transportation v rámci záruční lhůty. Tramvaje s designem Porsche jezdí v Praze od ledna minulého roku. Podle Pečeného na nich nebyla dosud zaznamenána žádná větší závada.
LADISLAV VAINDL
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel asi bude pořád hůř. Já bych řek, že největší zvrat k horšímu nastal v době, kdy se začal internet tak nějak více prosazovat do domácností atp., protože lidi (včetně mě) se přestali o noviny zajmat a čtou jenom na internetu (bohužel, protože tam to stojí snad ještě za vetší.... vy víte co), a tak se noviny víc soustředí na úderné nadpisy a ne na obsah.MF píše:To jo, dříve aspoň ta Mladá fronta stála za něco, teď už je to všechno takový Blesko-Aha. Moje babička čte Bleska (je jí 86) a čte jej od doby, kdy ho začli vydávat. Ta je z těch informací úplně hotová a všemu co je PSÁNO věří...
Já už nějakých 5 let noviny nekupuji. Přečtu si jen ty, které si půjčím třeba od kolegy, když mi je sám nabídne. Za ty jejich rádoby novinky nehodlám platit.
Jediný zprávy, jterý sleduju jsou ty na ČT, ale poslední dobou mě skoro šokuje, že neustále jenom citují ze serveru aktálně.cz, přitom tam je to taky dost naprd, nadpisy typu: "V Japonsku hoří Temelín!" ve mě vyvojávají zvracecní.
Řekl bych, že tato koncepce nesených článků není pro Škodovku nová a tak už by se mělo obejít bez problémů. Auto, které stáhnou do fabriky stojí 300 až xxx tisíc či mil, ale tato tramvaj bez mála 60 mil. a má takovéto klasické problémy (my třeba víme, že když ten tlumič tam není, že to zase tolik nevadí - ale co zblblí lidi, když si to přečtou v tisku).9001 píše:Nevím co z toho dělají takovou aféru. I automobilky auta občas stahují do servisů, že mají nějaký problém. Prostě to chce čas a všechno vychytat. Hold takovéto problémy se poznají na pár kilometrech zkušebních jízd.