To mohlo být z doby, když se opravovala stanice metra Hradčanská a 2 jezdila ve dvojcích celodenně, celotýdenně9001 píše:Já dnes byl na intranetu DP a tam byla fotka linky 2 v soupravěTom píše:dneska sem viděl pěkně plnou dvojku
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
2 ve 2cích
Pt.
Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Je znám termín, kdy se vypraví zástupci ospea do Plzně... ?9001 píše:V červnu se má začít pokládat podlahaNeznámej Pražák píše:Kdy přijede ten prototyp anitra 14+???![]()
![]()
Mělo bejt květnu,ale nepřijela...To nějak nechápu...
![]()
Prosím odpověd...dík+ ještě se nejšpíše zkušební jízdy v Plzni. Takže odhad jistého člověka ze Strašnic je podzim
jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8.radek31 píše:5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesoupawel píše:provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Zase si povíme tajný recept jak to vlastně funguje....9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
část první - předehra
0) Ropid spočítal kolik vozokm potřebuje proplatit
1) Magistrát proplatil určitou sumu (zřejmě méně než ropid spočítal)
část druhá - vezmeme vařečku a zamícháme
2) 2xT = načtení vozokm 2x , což je logické v intervalu 15 min (v úvahu bereme víkendy)
3) chceme snížit vozokm tak co uděláme? vypravíme na trasu 1xT ale také nesmíme mít int 7,5min


4) přijememe další řidiče, ale to už na vozokm nemá vliv (regulace počtu řidičů nikde není stanovena, a když? tak se to přeci odůvodní tvorbou nových pracovních míst v rámci snižování nezaměstanosti)
5) nějaké výhrady?