Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Pt.
Myslím si, že počet sólo linek je uměle nadsazen. 6 by potřebovala dvojice jako sůl, 15 a 25 je výsměch všem normálním lidem. Na 5 by se dvojice také po zlepšení její trasy dvojice neztratily. Logická jsou sóla pouze na 2 a 21, i když ta je někdy, když jede z centra jako první z kolony linek taky přetížená. To znamená, že do budoucna podle mě bude potřeba jen minimálně sól.
Je znám termín, kdy se vypraví zástupci ospea do Plzně... ?9001 píše:V červnu se má začít pokládat podlaha + ještě se nejšpíše zkušební jízdy v Plzni. Takže odhad jistého člověka ze Strašnic je podzimNeznámej Pražák píše:Kdy přijede ten prototyp anitra 14+??? Mělo bejt květnu,ale nepřijela...To nějak nechápu...
Prosím odpověd...dík
jo, ale podle me by "snesly" tech 7/8-10 min i o vikendu -- tak jsem to myslel. d-8 by pochopitelne byla v int 7/8.radek31 píše:5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesoupawel píše:provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Zase si povíme tajný recept jak to vlastně funguje....9001 píše:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
část první - předehra
0) Ropid spočítal kolik vozokm potřebuje proplatit
1) Magistrát proplatil určitou sumu (zřejmě méně než ropid spočítal)
část druhá - vezmeme vařečku a zamícháme
2) 2xT = načtení vozokm 2x , což je logické v intervalu 15 min (v úvahu bereme víkendy)
3) chceme snížit vozokm tak co uděláme? vypravíme na trasu 1xT ale také nesmíme mít int 7,5min tudíž budeme mít třeba 10 nebo 9
4) přijememe další řidiče, ale to už na vozokm nemá vliv (regulace počtu řidičů nikde není stanovena, a když? tak se to přeci odůvodní tvorbou nových pracovních míst v rámci snižování nezaměstanosti)
5) nějaké výhrady?
podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.
provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.