Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
ale ano napadlo šušká se to ze všech světových stran ... možná od září či prosincepawel píše:přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.
nějaká varibilita by tam být mohla... nevím ale jak moc se dá s články nové Anitry hejbat...Pajda píše:Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2467
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně
Já přece nejsem proti, já bych naopak uvítalo kombinovaný nákup, např. ročně 10 krátkých a 15 dlouhých vozů, či jinou kombinaci.adam_r píše:Proc ne 20m vozy.
V Praze jezdí čím dál tím víc sólo linek, kde by se 20metrové NP-vozy uživily. Navíc přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů, tak vidím řešení buď ve wanyzaci T3 nebo nákupu Trií/Aster.
Re: konečně
Proc ne 20m vozy. Na druhou stranu by se mohly koupit i 40m vozidla (max delka dle nasich zakonu), coz by na mnoha linkach byl znacny narust kvality. Znamenalo by to sice predelat nekolik zastavek, coz by mohl byt v podani DPP decela velky umele vytvoreny problem ...Proxy píše: Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla
Spolecnosti, ktere by byly ochotny dodavat tramvaje je hodne. A cena by nebyla o moc vyssi, nez od Skodovky. Akorat ze posledni vyberove rizeni bylo nasano tak, ze se na to firmy jako Alstom, Bombardier apod vybodly.Štěpán píše: Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2467
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: konečně
Zvláštní, podle mých výpočtů je to 10 let :mrgreen:Honzík píše:Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou stranu upozorňuji, že se jedná o teprve o strategický záměr a nebylo řečeno, na kolik zakázek bude obnova rozpočítána.
Každopádně to znamená, že v roce 2018 bude celý vozový park tvořen jen nízkopodlažními tramvajemi, což se nezdá pravděpodobné. Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla
Re: Klíma
no to teda neni.. je to jisty standard kvality, ktery by podle mne mel byt v 21. stoleti samozrejmosti..Tonda Ježek píše:Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich konšinách zbytečný luxus.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíma
Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.J_i_r_k_a píše:No pokud to nebude mít klimatizaci, tak se máme x desítek let každý léto s těma malíma okýnkama co to má na co těšit.. To bude ještě horší než CITYbus
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich končinách zbytečný luxus.
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 28.6.2006 19:47, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: VŘ
I vozy T3 od svého vzniku v roce 1960 se měnily. Takže není problém třeba v roce 2010 tramvaj modifikovat podle budoucích standartů.Gagarin píše:Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.Štěpán píše: Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: VŘ
Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.Štěpán píše:Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.MOp píše:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi