Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 18:01

tramvajak píše:
slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)
Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 11.4.2005 17:56

tramvajak píše: Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
V Olomouci je to neni z duvodu, ze by tam Astra neprojela, ale z duvodu velmi spatneho stavu trati pres mesto. Oficielne si nechcou nicit tyhle vozy na trati pres centrum. Neoficielne je to tlak na mesto typu: "potrebujeme penize na opravu trati, abysme mohli nasadit pres centrum astry". Co se tyce pomeru (=trasovani) trati pres mesto, tak zde s astrou nejsou problemy.
V pripade mimoradnych odklonu tudy astry normalne jezdi.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:38

tramvajak píše:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Cožpak o to, nejspíš tam projede i s míjením, ale neotočné podvozky a ostré oblouky...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 15:19

slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)
Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:01

Tombus píše:22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D
Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy. :)

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 14:08

Martin.KT8D5 píše:se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...
no a hlavne zahradni mesto je pro nizkopodlazni tram dulezite, nebot tam nic jineho krom busu neni....

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 14:06

Tombus píše:22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D
se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 11.4.2005 13:48

22? :shock:

Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..:D

MOp

Re: klimatizace

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 11:19

Kaštan píše:Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..
paklize bude klima vubec fungovat, nejsou pro ni okna zdaleka tak velky problem, jako otevirani dveri na zastavkach..

Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

klimatizace

Příspěvek od Kaštan » 11.4.2005 10:58

Petr píše:
fricoolinek2 píše:V celym interiéru nebo jen u fíry :?:
Všude
Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..

MOp

Re: NP-linky

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 10:33

Proxy píše:V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové linky jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
a hlavne na linkach jezdicich mezi florenci a smichovskym nadrazim :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2467
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

NP-linky

Příspěvek od Proxy » 11.4.2005 10:23

V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové tramvaje jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 11.4.2005 10:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2629
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.4.2005 20:04

A co napsat za účelem objasnění situace se 14T, email Škodě Plzeň

(Po mne to ale nechtějte)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tom » 08.4.2005 20:01

Martin.KT8D5 píše:
Tom píše: jakto, vžyť má příští měsíc přijet do Prahy :?:
Cože ten termín byl tušim srpen...
kdepak toto se psalo v novinách....

"Škoda DT tvrdí, že Praha dostane nové nízkopodlažní tramvaje včas.

Plzeňská Škoda DT slibuje, že první prototyp nízkopodlažní tramvaje pro Prahu bude v květnu příštího roku připraven k zahájení homologačního řízení. Druhý (stejný) má být dokončen o měsíc později, tedy v červnu 2005. Loni Škoda DT vyhrála tendr na dodávku dvaceti tramvají pro Prahu s tím, že první dvě tramvaje (již homologované) dostane Dopravní podnik hlavního města na začátku roku 2006. "V současné době považujeme všechny tyto termíny za reálné," uvedl mluvčí Škody Holding Karel Samec. "Každá tramvaj představuje technologicky nesmírně složitou a náročnou výrobu. Ani zkušenosti dalších významných výrobců s jejich oživováním nejsou bez problémů. U nás však zatím nic nenasvědčuje tomu, že by došlo ke komplikacím," dodal. Vozidlo pro Prahu je příbuzné typu Vektra, což je zatím nejdelší tramvaj, jaká byla v ČR postavena. "Vektra již úspěšně absolvovala všechny zkoušky potřebné k homologaci a nyní žádáme o její udělení," prohlásil Samec. Vektra bude zřejmě jezdit v Plzni. Škoda vyrobí v průběhu roku 2005 ještě třetí vůz pro Prahu, na kterém si ověří technologickou připravenost pro sériovou výrobu. Během roku 2006 by pak mělo být dodáno dalších deset tramvají a v roce 2007 zbytek z dvacetikusové objednávky, tedy sedm tramvají.
"

Tak co jak to je...:?: :idea:
Naposledy upravil(a) Tom dne 14.4.2005 16:42, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět