Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...tramvajak píše:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy.
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
V Olomouci je to neni z duvodu, ze by tam Astra neprojela, ale z duvodu velmi spatneho stavu trati pres mesto. Oficielne si nechcou nicit tyhle vozy na trati pres centrum. Neoficielne je to tlak na mesto typu: "potrebujeme penize na opravu trati, abysme mohli nasadit pres centrum astry". Co se tyce pomeru (=trasovani) trati pres mesto, tak zde s astrou nejsou problemy.tramvajak píše: Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
V pripade mimoradnych odklonu tudy astry normalne jezdi.
Cožpak o to, nejspíš tam projede i s míjením, ale neotočné podvozky a ostré oblouky...tramvajak píše:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Re: klimatizace
paklize bude klima vubec fungovat, nejsou pro ni okna zdaleka tak velky problem, jako otevirani dveri na zastavkach..Kaštan píše:Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..
klimatizace
Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..Petr píše:Všudefricoolinek2 píše:V celym interiéru nebo jen u fíry
Re: NP-linky
a hlavne na linkach jezdicich mezi florenci a smichovskym nadrazimProxy píše:V sobotní MFD se již objevila informace, na kterých linkách by se měly objevovat NP-vozy krom linky 91. Pokud se tedy nezmění linkové vedení, měly bezbariérové linky jezdit na linkách 3, 8, 14 a 22.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Škoda 14T (Porschetra)
kdepak toto se psalo v novinách....Martin.KT8D5 píše:Cože ten termín byl tušim srpen...Tom píše: jakto, vžyť má příští měsíc přijet do Prahy
"Škoda DT tvrdí, že Praha dostane nové nízkopodlažní tramvaje včas.
Plzeňská Škoda DT slibuje, že první prototyp nízkopodlažní tramvaje pro Prahu bude v květnu příštího roku připraven k zahájení homologačního řízení. Druhý (stejný) má být dokončen o měsíc později, tedy v červnu 2005. Loni Škoda DT vyhrála tendr na dodávku dvaceti tramvají pro Prahu s tím, že první dvě tramvaje (již homologované) dostane Dopravní podnik hlavního města na začátku roku 2006. "V současné době považujeme všechny tyto termíny za reálné," uvedl mluvčí Škody Holding Karel Samec. "Každá tramvaj představuje technologicky nesmírně složitou a náročnou výrobu. Ani zkušenosti dalších významných výrobců s jejich oživováním nejsou bez problémů. U nás však zatím nic nenasvědčuje tomu, že by došlo ke komplikacím," dodal. Vozidlo pro Prahu je příbuzné typu Vektra, což je zatím nejdelší tramvaj, jaká byla v ČR postavena. "Vektra již úspěšně absolvovala všechny zkoušky potřebné k homologaci a nyní žádáme o její udělení," prohlásil Samec. Vektra bude zřejmě jezdit v Plzni. Škoda vyrobí v průběhu roku 2005 ještě třetí vůz pro Prahu, na kterém si ověří technologickou připravenost pro sériovou výrobu. Během roku 2006 by pak mělo být dodáno dalších deset tramvají a v roce 2007 zbytek z dvacetikusové objednávky, tedy sedm tramvají.
"
Tak co jak to je...
Naposledy upravil(a) Tom dne 14.4.2005 16:42, celkem upraveno 2 x.