Stránka 388 z 559

Napsal: 12.1.2007 18:03
od Jabberwocky
Absolut píše:Jak moc domyšlená byla první T3? První KT8?

Co mi připadá špatné, je chybějící zpětná vazba na DP. Věšáček na klíče by se jistě dal doplnit. To samé ten futrál na tágo. Matná samolepící folie s drsným povrchem také není zas tak drahá.
A přesně o tom to je. Já si taky vždycky myslel, že prototypy slouží k tomu, aby se na nich vychytaly mouchy a sériové stroje aby se už upravily podle zkušeností s prototypem.

Napsal: 12.1.2007 9:35
od demon
Kerberos píše:Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(
To asi s drážním provozem moc zkušeností nemáš... :wink:

Napsal: 12.1.2007 9:24
od Petr
Kerberos píše:Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(
Tak už vidím, jak ho má DP dodělávaný držák na státní praporky, vyráběny pokoutně po dílnách DP. Už to vidím a zorničky se mi rozšiřují do neskutečných úhlů.

Napsal: 12.1.2007 9:22
od Absolut
Jak moc domyšlená byla první T3? První KT8?

Co mi připadá špatné, je chybějící zpětná vazba na DP. Věšáček na klíče by se jistě dal doplnit. To samé ten futrál na tágo. Matná samolepící folie s drsným povrchem také není zas tak drahá.

Ale o tom raději budu ze své pozice mlčet.

Napsal: 12.1.2007 7:50
od Jabberwocky
Karotka píše:Tak pozor, ta palubka není prkotina, ale poměrně nebezpečná věc. Odraz může řidiče splést.
Stejný problém měli v metru a dokázali to vyřešit tuším až od páté soupravy...
Já tím nemyslel, že je to prkotina z hlediska řidiče, nýbrž z hlediska výroby vozu. I když po tom, co tu napsal Kerberos, svůj názor zřejmě změním. Vycházel jsem z toho, že když jsem si dal na zakázku vyrábět u zámečníků sklepní okénko, stálo mě cca tisícovku. Malá firmička, práce placená přiměřeně, výkres nikdo nedělal, dílnu si vytopili jedním radiátorem a ještě jsem dostal kafe. Trvalo jim to něco přes hodinu a okno vyrobili jako z not. Tak mě nenapadlo, že kdyby fabrika jako Škodovka měla vyrobit pár pitomých bedniček na tágo navíc, že se to vyšplhá na desetitisíce za kus a že to bude muset mít extra certifikát. No, zmýlil jsem se...

Napsal: 12.1.2007 7:06
od Kerberos
Petr píše:Tak to začínám vyrábět na chatě v dílně. Cena nebude vyšší než tisíc korun....
Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(

Napsal: 11.1.2007 23:32
od Smurfx
Petr píše:Když do vozovny Motol dorazila první tramvaj 14T, začali jsme, jako jedni z prvních řidičů "hledat chybky" s nimiž se podělujeme s nadřízenými pracovníky. Bohužel nikdo na ně nereflektuje.
Tady je opravdu na drobnostech vidět, jak je ta tramvaj nedomyšlená, a to se jedná jenom o kabinu řidiče. Pokud by se šly hledat chyby do salonu pro cestující... . Tam je ale už není možné bohužel odstranit :D

Napsal: 11.1.2007 22:28
od Petr
I.am.good píše:Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(
Tak to začínám vyrábět na chatě v dílně. Cena nebude vyšší než tisíc korun....

Napsal: 11.1.2007 22:09
od jara
I.am.good píše:Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(
No tak to vidíme. Už víme proč není bednička na tágo ve vozech 14T ono tím ušetříme 50 000 na tramvaji. A proč není nějaký malý box na klíče na palubce- No ušetříme další tisíce. A změna zobrazování kamer na obrazovkách......... No DP Praha přece šetří. :lol: :lol: :lol: To je výsměch

Napsal: 11.1.2007 22:05
od I.am.good
jara píše:To si děláš srandu??? To snad začnu vyrábět. Co na tom je tak drahého. To si do toho výrobce započitává i řezačku na plech? Vždyť je na to potřeba max 2 m čtvereční nerez. plechu a práce to je tak na dvě hodiny.
Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(

Napsal: 11.1.2007 22:02
od jara
Kerberos píše:No, debnička na tágo stojí asi 10 tisíc korun kus když je z nerezu a nevyrábí se už pro něco jiného. Potom asi 50 tisíc jednorázovo.
To si děláš srandu??? To snad začnu vyrábět. Co na tom je tak drahého. To si do toho výrobce započitává i řezačku na plech? Vždyť je na to potřeba max 2 m čtvereční nerez. plechu a práce to je tak na dvě hodiny.

Napsal: 11.1.2007 21:53
od Kerberos
Jabberwocky píše:Petr: Nejhorší na tom je, že jsou to ve skutečnosti prkotiny, které vůbec nic nestojí (kolik proboha může stát bednička na tágo nebo fólie na kryt palubní desky?) To tam fakt nemáte jediného rozumného a zodpovědného člověka, který by tyhle připomínky sebral, nechal je třeba, aby se k nim vyjářilo ještě pár dalších lidí, a pak je předal jako požadavek DP výrobci? Kolik práce by tohle představovalo?
Možná by stálo za úvahu s tímhle vylézt do novin. Ono pokud by takový text vyšel dejme tomu v pražské regionální příloze Mladé fronty či čeho, tak by se třeba ledy hnuly...
No, debnička na tágo stojí asi 10 tisíc korun kus když je z nerezu a nevyrábí se už pro něco jiného. Potom asi 50 tisíc jednorázovo.
Kryt palubnej desky aby se vubec nezrkadlil by musel byt uplně černej a nezaprášený, jinak se stejně bude ve skle vidět. Teďka je stejně namalovaný matnou barvou, akorát tmavě modrou.
Ten prolis v laminátu by znamenal novou sadu dat (modely a výkresy), novej model pro laminát a novou formu. Jednorázovo tak 500 tisíc až 1 milion dohromady. Kusově asi potom asi nic navíc.
Barva by stála jednorázovo asi 10 tisíc korun na změnu výkresů.

Aspoň u nás, kdyby odberatel prišiel s necím, co puvodně nechtel a ani nedefinoval, tak by si to všechno do poslední koruny musel zaplatit bez pardonu. Myslim si, že ve Škodovce asi taky nehrajou charitu, takže je to asi o sehnání peněz na ty úpravy.

Napsal: 11.1.2007 20:43
od Karotka
Tak pozor, ta palubka není prkotina, ale poměrně nebezpečná věc. Odraz může řidiče splést.
Stejný problém měli v metru a dokázali to vyřešit tuším až od páté soupravy...

Napsal: 11.1.2007 20:33
od Jabberwocky
Petr: Nejhorší na tom je, že jsou to ve skutečnosti prkotiny, které vůbec nic nestojí (kolik proboha může stát bednička na tágo nebo fólie na kryt palubní desky?) To tam fakt nemáte jediného rozumného a zodpovědného člověka, který by tyhle připomínky sebral, nechal je třeba, aby se k nim vyjářilo ještě pár dalších lidí, a pak je předal jako požadavek DP výrobci? Kolik práce by tohle představovalo?
Možná by stálo za úvahu s tímhle vylézt do novin. Ono pokud by takový text vyšel dejme tomu v pražské regionální příloze Mladé fronty či čeho, tak by se třeba ledy hnuly...

Napsal: 11.1.2007 19:41
od arny
A mě se jeden nejmenovaný pán (pěknej ***** :D ) chlibil, že tu palubku na 14T vymejšlel on. Tak mu dejte....

Jdu makat