Hagibor stále ještě funguje, protože příslušný pavilon FNKV není ještě hotový. Ale nebude to dlouho trvat a původní majitel tam možná zase zřídí Židovskou nemocnici.Radek píše:Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.
Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
A co na 20?? Tam neni nic zajímáavýho pokud dobře vím. Popravdě řečno, mě jako cestujícího moc nezajímají nějaký oblouky. To je problém DP, já jsme zákazník a já vyslovuji přání, nemusí být vyplněno, ale lepší než dejem tomu 9 a 20. Vhodné linky pro np provoz zpočátku by byly 3, 10, 11, 24. Plus jedna ze čtveřice 1, 8, 22, 26radek31 píše:imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost
na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat
imho by pro 14T byla ideální l. 20
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozkyAnonymous píše:táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost
na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat
imho by pro 14T byla ideální l. 20
Pokud 26, no tak to už půjdete s námi nožkama napřed... Myslel jsem že o něco více. A teďka vážně. Všichni víme jak pokusy na 11 s ertéčkama dopadly že, ale faktem je, že 11 obsluhuje Vinohradskou nemocnic, Hagibor (dětská nemocnice), polikliniku Vinohrady a z Bruselské je v docházkové vzdálenosti rozsáhlý areál Karlov, ale to by spíše chtělo prodloužit 291 až k zastávce tramvaje l. 11, takhle mi to přijde dost daleko čiže celekem naprd. A co se týče hřbitovů tvrdíte, že není třeba tam chodit. Mě se zabil před 3 roky spoluhráč v Rakousku v autě a skutečně s pár klukama z klubu zajdeme jednou za půl roku položit kytičku a zavzpomínat. Proč to píšu se asi ptáte, starší lidé chodí častěji a to většinou protože zůstali sami, a teďka si vemte velikost hřbitovů na Olšanech a Vinohradech, já vím, že to asi neni bhodný příklad, ale minimálně ty nemocnice ano, takže jsem proto, aby na 11 byly časek třeba každá 2. np vůz. Admin Petr mi sdělil, že další Škodovka asi půjde na 9 z důvodů bytů pro postižené na Řepích, to je velice rozumné, ale táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Nevím jestli to pamatujete, ale snahy o NP tramvaje na d-11 byly již v roce 1997... mn o a co se týče Vašich poznámek, tak netuším, zda to mám chápat jako že jsem mladej fracek nebo naopak starej vocas, ale vězte, že je mi teprv 26.
A opravdu si myslím, že chodit na hřbitov netřeba. Naopak k lékaři ano, ale tam mi prosím vysvětlete, co vymetá d-11 za nemocnice. Mě opravdu nic nenapadá, akorát u vinohradské tržnice jsem míval zubaře a na Bruselské mám očařku. Vlastně jo, na Bruselské je taky gynda, hned u zastávky, tak to jo.
Mimoto, až mojí generaci bude 50-60-70, tak největší hustota starých a nemocných lidí nebude Vinohrady-Žižkov, ale naopak sídliště a satelitní městečka. Ty už dříve.
Většina Pražských nemocnic je obsloužena autobusy nebo vůbec ničím.
Třeba Vinohradská nemocnice je v tomhle ohledu úplně na prd, pro statistiky je sice v docházkové vzdálenost metra A Želivského, ale stanice Želivského i nejbližší Flora jsou bariérové a nadlouho zabité... spodní vlezy jsou u a-234, ovšem musí se od nich dost do kopce. Vinohradská nemocnice je podle mě zralá na minibus, když už lokality kolem Karláku a Karlova (ty jste doufám za dostupné z d-11 nemyslel).
FN Motol a Homolka - zase jenom autobusy, naštěstí dobře, ale třeba a-167 je směrována na metpo Anděl, které není a nebude s výtahem, protože penízky investora Zlatého anděla byly cennější než mobilita osob se sníženou pohyblivostí. Vyložte si to jak chcete. Ale to se vyřeší m-A, který pojede aspoň na Muzeum a do Strašnic.
Bonbónek na konec - Thomayerka, IKEM a tak podobně - to je opravdu brutus - tuny busů na bariérový Kačerov. Ale pro spádovou oblast Prahy 4 zajištěné dobře, to musím hodnotit kladně.
A opravdu si myslím, že chodit na hřbitov netřeba. Naopak k lékaři ano, ale tam mi prosím vysvětlete, co vymetá d-11 za nemocnice. Mě opravdu nic nenapadá, akorát u vinohradské tržnice jsem míval zubaře a na Bruselské mám očařku. Vlastně jo, na Bruselské je taky gynda, hned u zastávky, tak to jo.
Mimoto, až mojí generaci bude 50-60-70, tak největší hustota starých a nemocných lidí nebude Vinohrady-Žižkov, ale naopak sídliště a satelitní městečka. Ty už dříve.
Většina Pražských nemocnic je obsloužena autobusy nebo vůbec ničím.
Třeba Vinohradská nemocnice je v tomhle ohledu úplně na prd, pro statistiky je sice v docházkové vzdálenost metra A Želivského, ale stanice Želivského i nejbližší Flora jsou bariérové a nadlouho zabité... spodní vlezy jsou u a-234, ovšem musí se od nich dost do kopce. Vinohradská nemocnice je podle mě zralá na minibus, když už lokality kolem Karláku a Karlova (ty jste doufám za dostupné z d-11 nemyslel).
FN Motol a Homolka - zase jenom autobusy, naštěstí dobře, ale třeba a-167 je směrována na metpo Anděl, které není a nebude s výtahem, protože penízky investora Zlatého anděla byly cennější než mobilita osob se sníženou pohyblivostí. Vyložte si to jak chcete. Ale to se vyřeší m-A, který pojede aspoň na Muzeum a do Strašnic.
Bonbónek na konec - Thomayerka, IKEM a tak podobně - to je opravdu brutus - tuny busů na bariérový Kačerov. Ale pro spádovou oblast Prahy 4 zajištěné dobře, to musím hodnotit kladně.
No tady jde o to, že Vy půjdete do důchodu tak v 70 no a nás vynesou už nohama napřed. Ale fakt nevim co se smějete budete úplně stejní a přes internet na hřbitov nedojdeš a nota bene ani k lékaři... A proto bych na 11 ještě dal nízký tramvaje... když už to vymetá po trase jenom nemocnice a krchovy.Absolut píše:To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.
Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.
Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.
Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.
Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.
Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
22
Je to digitální jev (modří vědí) a zároveň větší než 11, která také bývala symbolem, ale teď je spíš kuriozitou (trasa tvaru U, většinou bez souběhu s jinými linkami, o víkendu vyjíždí z dalekých vozoven).