Orientační a informační systémy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 16.3.2006 14:23

Radek píše:Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.
Hagibor stále ještě funguje, protože příslušný pavilon FNKV není ještě hotový. Ale nebude to dlouho trvat a původní majitel tam možná zase zřídí Židovskou nemocnici.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16.3.2006 13:59

radek31 píše:imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost

na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat

imho by pro 14T byla ideální l. 20
A co na 20?? Tam neni nic zajímáavýho pokud dobře vím. Popravdě řečno, mě jako cestujícího moc nezajímají nějaký oblouky. To je problém DP, já jsme zákazník a já vyslovuji přání, nemusí být vyplněno, ale lepší než dejem tomu 9 a 20. Vhodné linky pro np provoz zpočátku by byly 3, 10, 11, 24. Plus jedna ze čtveřice 1, 8, 22, 26

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1551
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 16.3.2006 13:48

Hagibor už tuším nefunguje. Důvodem je restituce.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 16.3.2006 13:41

Anonymous píše:táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).
imho by trasa Palmovka - Kobylisy byla se 14T utrpení - oblouky tam jsou ve špatném stavu a 14T má pevné podvozky
navíc na 9 bude jezdit podle jízdního řádu, tam je času dost

na druhou stranu l. 9 je docela vytížená a navíc s častou fluktuací cestujících a to jsou významné důvody, proč tam 14T nenasazovat

imho by pro 14T byla ideální l. 20

infected.bass

Příspěvek od infected.bass » 16.3.2006 13:22

Pokud 26, no tak to už půjdete s námi nožkama napřed... Myslel jsem že o něco více. A teďka vážně. Všichni víme jak pokusy na 11 s ertéčkama dopadly že, ale faktem je, že 11 obsluhuje Vinohradskou nemocnic, Hagibor (dětská nemocnice), polikliniku Vinohrady a z Bruselské je v docházkové vzdálenosti rozsáhlý areál Karlov, ale to by spíše chtělo prodloužit 291 až k zastávce tramvaje l. 11, takhle mi to přijde dost daleko čiže celekem naprd. A co se týče hřbitovů tvrdíte, že není třeba tam chodit. Mě se zabil před 3 roky spoluhráč v Rakousku v autě a skutečně s pár klukama z klubu zajdeme jednou za půl roku položit kytičku a zavzpomínat. Proč to píšu se asi ptáte, starší lidé chodí častěji a to většinou protože zůstali sami, a teďka si vemte velikost hřbitovů na Olšanech a Vinohradech, já vím, že to asi neni bhodný příklad, ale minimálně ty nemocnice ano, takže jsem proto, aby na 11 byly časek třeba každá 2. np vůz. Admin Petr mi sdělil, že další Škodovka asi půjde na 9 z důvodů bytů pro postižené na Řepích, to je velice rozumné, ale táži se nebyla by místo devítky lepší linka 10?? Obsloužila by I.P. Pavlova, Kalrovo náměstí, Vinohradskou nemocnic, Bulovku navíc by všechny nízké tramvaje nejely pouze přes Václavák (3, 9?, 24).

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.3.2006 12:56

Nevím jestli to pamatujete, ale snahy o NP tramvaje na d-11 byly již v roce 1997... mn o a co se týče Vašich poznámek, tak netuším, zda to mám chápat jako že jsem mladej fracek nebo naopak starej vocas, ale vězte, že je mi teprv 26.

A opravdu si myslím, že chodit na hřbitov netřeba. Naopak k lékaři ano, ale tam mi prosím vysvětlete, co vymetá d-11 za nemocnice. Mě opravdu nic nenapadá, akorát u vinohradské tržnice jsem míval zubaře a na Bruselské mám očařku. Vlastně jo, na Bruselské je taky gynda, hned u zastávky, tak to jo.

Mimoto, až mojí generaci bude 50-60-70, tak největší hustota starých a nemocných lidí nebude Vinohrady-Žižkov, ale naopak sídliště a satelitní městečka. Ty už dříve.

Většina Pražských nemocnic je obsloužena autobusy nebo vůbec ničím.

Třeba Vinohradská nemocnice je v tomhle ohledu úplně na prd, pro statistiky je sice v docházkové vzdálenost metra A Želivského, ale stanice Želivského i nejbližší Flora jsou bariérové a nadlouho zabité... spodní vlezy jsou u a-234, ovšem musí se od nich dost do kopce. Vinohradská nemocnice je podle mě zralá na minibus, když už lokality kolem Karláku a Karlova (ty jste doufám za dostupné z d-11 nemyslel).

FN Motol a Homolka - zase jenom autobusy, naštěstí dobře, ale třeba a-167 je směrována na metpo Anděl, které není a nebude s výtahem, protože penízky investora Zlatého anděla byly cennější než mobilita osob se sníženou pohyblivostí. Vyložte si to jak chcete. Ale to se vyřeší m-A, který pojede aspoň na Muzeum a do Strašnic.

Bonbónek na konec - Thomayerka, IKEM a tak podobně - to je opravdu brutus - tuny busů na bariérový Kačerov. Ale pro spádovou oblast Prahy 4 zajištěné dobře, to musím hodnotit kladně.

infected.bass

Příspěvek od infected.bass » 16.3.2006 12:33

Absolut píše:To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.

Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.

Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle
No tady jde o to, že Vy půjdete do důchodu tak v 70 no a nás vynesou už nohama napřed. Ale fakt nevim co se smějete budete úplně stejní a přes internet na hřbitov nedojdeš a nota bene ani k lékaři... :lol: A proto bych na 11 ještě dal nízký tramvaje... když už to vymetá po trase jenom nemocnice a krchovy.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.3.2006 12:22

To je možné. Teď si dělám naděje, že jestli se toho dožiju, tak nebudu lítat po hřbitovech, ale ty slevy v kauflandech nemůžu vyloučit.

Jenže spíš si myslím, že až naše generace bude ve věku 70+ tak bude internet tak pružný, že budeme dále v kontaktu se svými zájmy - pokudovšem hůře vidící mezi námi do té doby neoslepnou.

Yvonu bez dovolení negalantně hážu se sebou do jednoho generačního pytle

infected.bass

Příspěvek od infected.bass » 16.3.2006 11:11

Yvona píše:To s Tebou plně souhlasím. 19tka je něco podobného-hřbitovní expres.
Oba se smějete,ale pokud se toho dožijete budete stejní...

Yvona

Příspěvek od Yvona » 16.3.2006 11:08

Pepa píše:11 je takový důchodníčkový expres zvlášť když v Kauflandu zlevní máslo a vajíčka o 50h než jinde :lol:
To s Tebou plně souhlasím. 19tka je něco podobného-hřbitovní expres.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 15.3.2006 23:08

11 je takový důchodníčkový expres zvlášť když v Kauflandu zlevní máslo a vajíčka o 50h než jinde :lol:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

22

Příspěvek od Karotka » 15.3.2006 20:08

Je to digitální jev :wink: (modří vědí) a zároveň větší než 11, která také bývala symbolem, ale teď je spíš kuriozitou (trasa tvaru U, většinou bez souběhu s jinými linkami, o víkendu vyjíždí z dalekých vozoven).

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 15.3.2006 19:56

No tak, 22 je jednou z páteřních linek a její známost i mezi kaštany je podle mě způsobena trasou z centra přes historickou Malou Stranu na Hrad a také (bohužel v negativním pojetí) kapsářskými gangy - koneckonců, o tom by uživatelé tohoto fóra mohli hooodně dlouho debatovat.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2392
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 15.3.2006 19:40

je doopravdy 22 vnímána jako kultovní i mimo šotoušstvo? já s ní jezdím celý život, takže pro mě určitě určitý symbol představuje:) každopádně častý je i výskyt 22 v reklamách, filmech...takže na tom asi něco bude. co myslíte?

(OT-pardon)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 15.3.2006 19:26

To je holt dilema ... je pěkné vidět tyhle kousky v provozu, ale na druhou stranu jim zase hrozí ukradení. Snad každý den vidím aspoň jednu tramvaj bez cedule a 22 už se stala "fetišem" (když jsem byl ještě na gymplu, tak byla 22 součástí výzdoby snad každé kmenové třídy).

Odpovědět