Nějak jsem tu změnu nepochopilOstravák píše:P.S.: Novinka v Ostravě -> http://www.dpo.cz/aktuality/tisk_z/06_04_20b.htm

To jako, že v Ostravě se budou linky ve výluce namísto číslic označovat čárovým kódem

--------------------




Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nějak jsem tu změnu nepochopilOstravák píše:P.S.: Novinka v Ostravě -> http://www.dpo.cz/aktuality/tisk_z/06_04_20b.htm
Off topič:pawel píše:pokud teda zrovna není konečná "Správa sociálního zabezpečení"
Něco podobného... slovenský fíra měl trochu netypické hlášeníKarotka píše:Ostrava: To "inverzní" zobrazení čísla mi připadá tak jako tak hůř čitelné, ale ještě k tomu tohle... nápad dobrej, realizace horší. (Teda s tou čitelností je to můj nepodložený názor, "naživo" to znám jenom z vnitřních panelů v metru)
P.S. (mimo mísu) Z metra mám taky jednu "informační" historku z dob ruských souprav na C a starého hlášení:
Příjezd na Budějovickou. "Tadadáá. Kačerov." Chvíi nic. "Tadadáá. Kačerov." Zase nic. "Pfrsk... Budějická." (strojvedoucí do mikrofonu otráveným hlasem) Blíží se čas odjezdu, je třeba ukončit nástup... "Tadadáá. Kačerov." A hned "Ukončetástup, deřesírají." (Fíra ještě otrávenějším hlasem). Jízda na Kačerov, po příjezdu tam... neuvěřitelné. "Tadadáá. Ukončete prosím výstup a nástup, dveře se zavírají."
To mají i pražské autobusy http://mhdcr.biz/bus/praha/5883.htmPepa píše:Nebylo by jednodušší udělat tam takovou šipku jako to mají např. v Drážďanech?
http://www.mhdcr.biz/tram/dresden/224_223.htm
No to by byl nápad, ale teď už je to asi jedno. Podle diskutujících na k-reportu z DPO je to s tou výlukoz sice jen zkušební provoz, ale přece jenom si myslím, že už to tak zůstane.Pepa píše:Nebylo by jednodušší udělat tam takovou šipku jako to mají např. v Drážďanech?
http://www.mhdcr.biz/tram/dresden/224_223.htm
Přesně tak. Nápad dobrý, realizace horší. Napadlo mě, že kdyby třeba za čelní sklo umístili tabulku výluka, tak by to mohlo být lepší. Na inverzní číslo na BUSE si zvykneš. To není problém, ale je pravda, že se to návštěvníkům hůře čte, ale po chvilce se člověk zorientuje. To s tou výlukou už to budo horší.Karotka píše:Ostrava: To "inverzní" zobrazení čísla mi připadá tak jako tak hůř čitelné, ale ještě k tomu tohle... nápad dobrej, realizace horší. (Teda s tou čitelností je to můj nepodložený názor, "naživo" to znám jenom z vnitřních panelů v metru)
No to já jsem byl minulý rok (byl jsem i letos) v Praze a na co jsem nenatrefil. Vyjíždím ze stanice Nádraží Holešovice a najednou se ozve. příští stanice Chodov. Strojvedoucí si s tím pak trošku hrál, takže šly slyšel různá hlášení, za jízdy třeba i ukončete prosím... atd. Podařilo se mu to spravit na Florenci.XSC píše:V metru jsem zažil i hlášení pro opačný směr - tedy na ČM byl ZL a tak dál. Fíra si toho ještě v centru nevšiml.
Ale v případě tý 9111 je zřejmě chyba v nahraných datech.
V metru jsem zažil i hlášení pro opačný směr - tedy na ČM byl ZL a tak dál. Fíra si toho ještě v centru nevšiml.Predseda píše:Tak to mně teda jo - až o 3 stanice! Na Lužinách to hlásilo Stodůlky, na Hůrce Luka atd., a strojvůdce si toho všiml až na Andělu
Tak to mně teda jo - až o 3 stanice! Na Lužinách to hlásilo Stodůlky, na Hůrce Luka atd., a strojvůdce si toho všiml až na Andělu6432 píše:Řidič zaspal o stanici..., ale to je v busech taky. Akorát v metru se mi to ještě nestalo.
Řidič zaspal o stanici...Vulture píše:Nevíte, proč u 9111 se zobrazují zastávky Lokomotivka a Harfa, kdežto hlásí Sazka Arena a Nádraží Libeň.