Napsal: 20.1.2006 16:10
Měl si se ho zeptat anglicky, kam jede, to by asi nevykoktal odpověď.KM píše:ad matus: mrknu (---)tudy že nejedu do Podbaby.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=547
Měl si se ho zeptat anglicky, kam jede, to by asi nevykoktal odpověď.KM píše:ad matus: mrknu (---)tudy že nejedu do Podbaby.
Problém je ale v tom, že dost cestujících zajímá jenom číslo linky. A ten nápis "Služební jízda" registrujou jenom okrajově a domnívají se, že se jedná o normální název konečné. A když tam má i číslo linky, je jasné, jak cestující budou reagovat.KM píše:Každej aspoň trochu chytrej kaštan pochopí, že když je tam "Služební jízda" a jiné že to neni pro přepravu cestujících a tudíž ho ta tramvaj nemusí dál zajímat.
Podbaby.
Krasa standardu kvality ISO a rovnez jinych norem, napr. smernic EU, napr. standardu rizeni ITIL a podobne spociva v tom, ze pouze definuji co je potreba hlidat, jake schemata se zvyknou uplatnovat a podobne. Nejedna se vsak o zadny konkretni rozpis presne implementace do toho-ktereho podniku. V principu, pokud si poradne vezmete ITIL, Prince2, ISO a dalsi smernice vetsina z nich je postavena na tom, ze je potreba procesy vytvaret nad existujicimi zvyklostmi a takovym zpusobem, ktery efektivne zajisti dosahnuti vysledku pri urcite urovni kontroly tohoto procesu a za dodrzeni nekterych konkretnich ukazatelu, ktere je pri danem typu procesu sledovat.KM píše:No... asi by se odpověď našla ve standardech kvality ISO. Tady se něco porušuje...
Apex = DT 01Tombus píše:Kolik se vůbec v Praze vystřídalo u tramvají palubních počítačů?
Vím o Mypolu (JKZ Olomouc) a Apexu, ale v tématu o rekon. kačeně se píše o jakémsi DTčku.
Něco podobného mám focené v Drážďanech pokud najdu fotku tak ji sem hodim, ale kvalitně je naprd, páč to bylo focené v šeruMartin píše:Jestlipak jde tohle zobrazit i u tramvají
(fotka je převzata z DP-arény, ale dneska jsem dtto viděl v reálu na 119)
Pokud vím tak ne. Autobusy mají zkrátka větší kapacitu paměti. Ale co je zajímavé tak třeba na M1 (nevím jestli to stále jde) šlo nastavit na transparentu i "Svatební jízda", což je ve metru docela využívanýMartin píše:Jestlipak jde tohle zobrazit i u tramvají
(fotka je převzata z DP-arény, ale dneska jsem dtto viděl v reálu na 119)
to snad radši ne to by se sakra prodražil nějaký menší ťukanecKočí píše:Na zrcátku by mohl být malinký BUSÍK jen pro 22místné menší číslo, ale to by to pak po Praze bylo teprve o zrcátka
Hmm, tak to jsem měl na to asi zrovna nějakou smůlu, ale opravdu jsem to viděl... Na zrcátku by mohl být malinký BUSÍK jen pro 22místné menší číslo, ale to by to pak po Praze bylo teprve o zrcátkadušan píše:tento problém jsme mívali při výjezdu z ÚDDP, ale při puštěném topení v kabině řidiče tento problém mizel, jinak za provozu běžného jsem si toho nevšiml. spíš mne občas dožírá, že při slunci na tom není nic vidět. a chtělo by to taky nějakou orientaci, která by nahradila cedulku na zrcátku