Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3878
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Progressy (RP digital a KTN) jistý druh omezovače mají. Při 65 km/h regulátor omezí tah, a jde do výběhu. Ale není to rozhodně žádný gadget pro potřeby řidičů, je to bezpečností pojistka a při jízdě ze svahu by to také žádný efekt nemělo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
sajmon: Já myslel, že 14T má natvrdo omezovač na 60
.

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6746
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Proto se zatím úprava softu na dalších 14T nerealizovala, jelikož pouhou změnu Vmax nelze provést bez kompletního přehrání systému a výrobce si za takovou operaci řekl o sedmimístnou částku...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Díky za info. S těma 14T jsem to teda přecenil. To zlobení je zajímavé, předpokládám, že 13T s tou 70 problém nemaj. Takže dát omezavoač na 75 a nebude se tomu chít nad 70? 

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
70 umí teoreticky stále jen 9117, ale v praxi se jí přes 65 nechce a začne sama brzdit. Omezovač samozřejmě udržuje navolenou rychlost i při jízdě ze svahu. Žádné KT omezovač ani tempomat nemá.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jak je to vlastně dnes s omezovači rychlostí?
Přistihl jsem se, že vlastně nevím, zda ho mají KT8N, případně zda tam záleží na výrobní serii.
Dále - 14T ho mají již všechny posunutx na Vmax = 70?
A konečně opět z hlavy nedám - omezovač pouze vypíná jízdu nebo ze svahu i aktivuje EDB?
P.S.: Jednoho uživatele T-F tímto poprosím o to, aby raději značkoval patníky.
Přistihl jsem se, že vlastně nevím, zda ho mají KT8N, případně zda tam záleží na výrobní serii.
Dále - 14T ho mají již všechny posunutx na Vmax = 70?
A konečně opět z hlavy nedám - omezovač pouze vypíná jízdu nebo ze svahu i aktivuje EDB?
P.S.: Jednoho uživatele T-F tímto poprosím o to, aby raději značkoval patníky.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
No ale žlábky se teda musely sólo vyškrabávat nějakou špachtlí, než tam tramvaj projela? Jen aby člověk měl představu, kolik s*aní s tim odhnojením bylo... 

Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Zajede se s pluhem do myčky, ne? 

- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A umejvat to bude kdo? 

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jakou má tramvaj maximální průjezdnost hnojem?
A může být nápomocen PSP-01 #4604?
A může být nápomocen PSP-01 #4604?
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Je to ta stejná kamera, kryt je plastový, už se šíří. Jediná výhoda je, že to zabraňuje neúmyslnému natočení úhlu záběru. Nevýhoda je, že úmyslnému nezabraňuje, naopak ještě zhoršuje, protože teď nebude vidět, že kamera "kouká" do země.trainzjohny píše: ↑16.11.2021 17:01Dneska jsem dvou na R.Péčkách (tuším 8478-8479) viděl nějakou novou verzi nehodové kamery, nebo to možná byla ta stejná, ale v jakémsi kovovém krytu, vypadalo to o poznání lépe než ta "čínská přidělaná Pepou na koleni" , nevíte zda se to bude šířit, nebo je to nějaký hokus pokus ?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3148
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Dneska jsem dvou na R.Péčkách (tuším 8478-8479) viděl nějakou novou verzi nehodové kamery, nebo to možná byla ta stejná, ale v jakémsi kovovém krytu, vypadalo to o poznání lépe než ta "čínská přidělaná Pepou na koleni" , nevíte zda se to bude šířit, nebo je to nějaký hokus pokus ?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3148
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Naštěstí maximálně nějakým filtrem navíc, ale ne vypnutím.
Nedávno jsem jel 15T kde se příjemně chladilo, naopak 14T začíná být v kombinaci skleník+rouška skoro smrtelně nebezpečná.
Nedávno jsem jel 15T kde se příjemně chladilo, naopak 14T začíná být v kombinaci skleník+rouška skoro smrtelně nebezpečná.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Jak se vlastně bude řešit ventilace/klimatizace u 15T4, případně v novějších SORkách a Solarisech? Ta mi přijde jako idelální pro případný přenos viru. Osobně bych byl pro to jí vůbec nezapínat a míst jen důsledně otevřená okna. Taková T3 se všemi oknami otevřenými by mi přišla "epidemiologicky nejbezpečnější"....