Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
jak prosta je odpoved. vozy 6xxx z kobylis najizdeji posledni kilometry, tudiz je nutne je pospojovavat tak, aby je najizdeli rovnomerneji a mohly se posilat do dilen postupne. kdyz jezdi jako solo, muzou je dat jen na 5, 15 a 25. tudiz najezdi malo km oproti tomu, kdyz jsou trebas v souprave. nebo meli jit do dilen a maji prodlouzeno o nekolik km probeh, tak proc je znovu sprahovat, kdyz pujdou do dilen. u vozu po dilnach (a jejich kanibalizaci na A vozy a B vozy ] se zase muze stat, ze si spolu nerozumi. viz 8617+8618? a 8627?, ktere jezdi jako 8618+8627 a 8617.6432 píše:Tak jo, díky a napadla mě ještě 1 věc ohledně spojování souprav.
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
u pankrackych je to obdobne. 8212 je po dilnach 8211 a 8213 tusim jeste nikoliv.
hezci to samozrejme je, ale ma to efekt?
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Tak jo, díky a napadla mě ještě 1 věc ohledně spojování souprav.
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
Pozor! nikdo neargumentujte nehodama nebo poruchama, protože je důležité to slovní spojení "a zároveň" -čili jsem vždycky v jednom dni viděl ty určité vozy takto rozdělené
Byly běžné soupravy 6821+6822; 7092+7093; 7222+7223; 7236+7237; 7252+7253; 6836+6837 ; 8211+8212 a možná i nějaké další. Schválně jsem napsal soupravy jdoucí ev. č. po sobě a také že vím v jakém složení všechny jezdí, abych se dostal k úplnému jádru problému.
Vše v poho až do chvíle, než se stalo toto: 6798+6822 a zároveň 6821 sólo; 7092+7155 a zároveň 7093 sólo; 7222+7291 a zároveň 7223 sólo; 7252+7237 a zároveň sóla 7253 a 7236; 6868+6837 a zároveň 6836 sólo; 8211+8213 a zároveň 8212 sólo. Dal jsem plno pravdivých příkladů aby se nad tím dalo pořádně zamyslet. A moje otázka zní PROČ?????tisíc otazníků??? Proč se to takhle změnilo, vždyť přece "hezčí" je, když jdou ev.č. po sobě, Ne???
Pozor! nikdo neargumentujte nehodama nebo poruchama, protože je důležité to slovní spojení "a zároveň" -čili jsem vždycky v jednom dni viděl ty určité vozy takto rozdělené
8163+8164 jezdi, neb to byla tento tyden jedna z nahradnich souprav za zdechle santusice..6432 píše:Já ano, a to 8163+8164 a 6921. Ty jsem ještě ani jednou neviděl, a to jezdím tramvajemi dost často![]()
![]()
![]()
![]()
6921 strida linky 5 a 25 (vetsinou), je to to celodenni nocni poradi, abych to tak rekl kulantne.

ano, tyto vozy sice nejezdi, ale az bude teprve znamo, ktere rekonstrukce z techto vozu budou, pak teprve budou vystaveny na strance s aktualizaci ..Chystá se zas aktualizace rekonstrukcí? V podstatě všichni víme, že už 6554,6670,6762 a 6824 dojezdily, ale ještě to není potvrzeno na 100% na stránce o přestavbách..![]()
aktualizace se nechysta. obavam se, ze po dnesnim vystupu mém, kocoura, Jonáše, Pajdy, KM a Petra na TF hodne dlouhou dobu zadna aktualizace nebude.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Mám 2 věci na srdci, které se asi nejvíc hodí rozebrat tady.
1, Máte taky jako já smůlu na nějaké vozy, které velmi málo vidíte v ulicích, nebo dokonce jste ještě neviděli? (nemám na mysli zrovna nejnovější T3R.P(V) )
Já ano, a to 8163+8164 a 6921. Ty jsem ještě ani jednou neviděl, a to jezdím tramvajemi dost často
2,Chystá se zas aktualizace rekonstrukcí? V podstatě všichni víme, že už 6554,6670,6762 a 6824 dojezdily, ale ještě to není potvrzeno na 100% na stránce o přestavbách..
1, Máte taky jako já smůlu na nějaké vozy, které velmi málo vidíte v ulicích, nebo dokonce jste ještě neviděli? (nemám na mysli zrovna nejnovější T3R.P(V) )
Já ano, a to 8163+8164 a 6921. Ty jsem ještě ani jednou neviděl, a to jezdím tramvajemi dost často




2,Chystá se zas aktualizace rekonstrukcí? V podstatě všichni víme, že už 6554,6670,6762 a 6824 dojezdily, ale ještě to není potvrzeno na 100% na stránce o přestavbách..

- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
K tomu přívěsu s dieselagregátem - cca v letech 1994 - 2001 v Hradci Králové takto byly upraveny 2 trolejbusy (14Tr) - za sebou měly vozík kde byl dieselagregát, ktreý vyráběl el. proud a na ten jezdil cca necelý 1km na konečnou Kluky (+ to samé zpět k "drátům"), kde troleje nejsou (a zatím nebudou). Neznám přesné parametry agergátu, něco bylo v dopravních časákách na začátku 1995 (určitě Dráha). Nádrž byla akorát na celodenní provoz (4.50 - 21.00, int. 60 min. + 2 odstavené svačiny po 30min.). Při mimořádkách (výpadek proudu v "drátech") se na "motor" jedzila celá linka 2 - 3 kola. Pak byl motor týden zavřený na dílně. Konec drátů je totiž na kopci který na elektriku (ss motor) se jede cca 40 - 45 km/h, (asynch. motor. 50km/h. ) diesel ovšem jen cca 5 (slovy PĚT) km/h (počet kaštanů nehraje roli). Od r. 2001 do Kluků jezdí 21TrACI (prototyp).
No a něco obdobného by se mohlo udělat i pro tramvaje.
Využití: třeba z Barrandova do Holyně (když se tam musí stavět TT). Jedno pořadí na 13 by jezdilo celý den. Zbytek by jezdil jako teď.
No a něco obdobného by se mohlo udělat i pro tramvaje.
Využití: třeba z Barrandova do Holyně (když se tam musí stavět TT). Jedno pořadí na 13 by jezdilo celý den. Zbytek by jezdil jako teď.