Co má společného 7273 a T2?
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Aha, vyhledával jsem číslo vozu v textu a fotku jsem přehlédl. Kde skončilo čelo a kabina, už asi tuším. Z druhého tédvojkového předchůdce 7273 je recepce, ten už taky použít nepůjde.Radek píše: ↑13.1.2020 14:30Viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801 , říjen 2019.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2012040801 , říjen 2019.
Asi bude nutno sáhnout jinam (třeba 5520? Nekterý z T3M pluhů, když máme nové "tlačné" pluhy? 8029?)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jaký je aktuální stav vozu 7174? Dala by se jeho skříň využít pro reinkarnaci 7121?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Mechanicky ano, elektricky ne
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Dá se zrychlovač a T3M spojit do soupravy nebo ne?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ústečák: Hodně přísně Nešlo by toto zajímavé pojednání protlačit do DP kontaktu?
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku...
Jen přemýšlím, jakou zvolit rubriku...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
https://zdopravy.cz/na-barrandov-jela-t ... dpp-38623/
Z 800 tramvají nemůže na Barrandov 18.
Jo, kdyby se to stalo před 15 lety, kdy z 1000 tramvají nemohlo na Barrandov 700, tak by se tomu možná dalo divit méně.
Z 800 tramvají nemůže na Barrandov 18.
Jo, kdyby se to stalo před 15 lety, kdy z 1000 tramvají nemohlo na Barrandov 700, tak by se tomu možná dalo divit méně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ústečák:
Zcela vyčerpávající rozbor. Tohle by si měli tiskoví mluvčí DP vytisknout, zvětšit a vylepit v kanceláři na zeď.
Zcela vyčerpávající rozbor. Tohle by si měli tiskoví mluvčí DP vytisknout, zvětšit a vylepit v kanceláři na zeď.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Na druhou stranu je třeba uznat, že pokud by se některé problémy řešily aktivněji a aktivněji by se taky o nich informovalo, zbylo by podobným katastrofikům daleko méně prostoru pro šíření paniky, nesmyslů a různých spikleneckých teorií. OMH z tohoto žije. Pokud by DP stran tyristorky na Barrandově uznal, že se stala chyba, bohužel, ale že taky k žádné bezpečnostní hrozbě nedošlo, a vše náležitě podepřel solidními technickými argumenty, a to ideálně hned v pátek, tak OMG a jiní nemají o čem psát a místo bouře by bez povšimnutí prošla decentní přeháňka. Takhle měl katastrofik luxusní prostor celého víkendu k tomu, aby si ten jeho pamflet řádně uhnětl, zatímco DP mlčel a spekulacím tak celou dobu nahrával.
Obdobně s těmi přesuny tramvají. Kdyby se na začátku jasně řeklo, že jde o preventivní opatření, proč k němu dochází, a o pár dní později by se opět informovalo, že tramvaje jsou zpět a na Modřany jezdíme v plné palbě, tak by v neděli večer nemohla vyjít v Událostech repka stojící na více než týden starých informacích, kterou všichni přebrali. A zase: Tohle se musí řešit hned, když takový problém vznikne. Každá minuta prodlení bez odborně kvalitní reakce od DP nahrává zbytečným spekulacím a polopravdám, takže si většina čtenářů zpravodajství myslí, co že se neděje za apokalypsu, zatímco do Modřan jezdí 15T v plné výpravě a bez omezení. Halt prostě svět nejede po-pá 7-15, ale neustále. A pokud chceme poškozující spekulace co nejvíce eliminovat, musíme na něj náležitě, otevřeně a bez prodlení reagovat. Hlava v písku a neustálé vyčkávání obecně fungovaly dobře v devadesátkách, ale na začátku 20. let 21. století je prostě situace už jinde. Nenabídneme-li rychlou a kvalitní informaci, veřejnost sáhne po té první dostupné, tedy blábolech samozvaných katastrofiků bez relevantních informací, zato s dostatečnou motivací jejich bludy šířit. Což platí obecně, nejen pro DP.
Obdobně s těmi přesuny tramvají. Kdyby se na začátku jasně řeklo, že jde o preventivní opatření, proč k němu dochází, a o pár dní později by se opět informovalo, že tramvaje jsou zpět a na Modřany jezdíme v plné palbě, tak by v neděli večer nemohla vyjít v Událostech repka stojící na více než týden starých informacích, kterou všichni přebrali. A zase: Tohle se musí řešit hned, když takový problém vznikne. Každá minuta prodlení bez odborně kvalitní reakce od DP nahrává zbytečným spekulacím a polopravdám, takže si většina čtenářů zpravodajství myslí, co že se neděje za apokalypsu, zatímco do Modřan jezdí 15T v plné výpravě a bez omezení. Halt prostě svět nejede po-pá 7-15, ale neustále. A pokud chceme poškozující spekulace co nejvíce eliminovat, musíme na něj náležitě, otevřeně a bez prodlení reagovat. Hlava v písku a neustálé vyčkávání obecně fungovaly dobře v devadesátkách, ale na začátku 20. let 21. století je prostě situace už jinde. Nenabídneme-li rychlou a kvalitní informaci, veřejnost sáhne po té první dostupné, tedy blábolech samozvaných katastrofiků bez relevantních informací, zato s dostatečnou motivací jejich bludy šířit. Což platí obecně, nejen pro DP.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pokud někomu jde o senzaci a nikoli o fakta, tak i kdybys všecko dělal na 120% perfektně, stejně to nepomůže.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Upřímně čekám až napíše, že tam jezdí 15T, která byly v ranní špičce na estakádě sundala kolo, tak budou mít hasiči celé dopoledne co řešit...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nejhorší ze všeho je aktivní blb, který na tom dělá politiku.