T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Re: T3A

Příspěvek od MOp » 26.4.2005 13:48

trvam na tom, ze se uvidi co to bude az po odstrojeni.. proto rikam, ze bych si tim cislem 8300 nebyl stoprocentne jist .-D

ano mas pravdu, jsou vozy, co vypadaji jeste hur :-(

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:43

MOp píše:
tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(
Ale MOpe, přál bych ti vidět vůz T3 po čtyřiceti letech provozu v našem hlavním městě, po odstrojení a demontáži bočnicových plechů. To bys valil bulvy! Nějaká díra ve schodu a koroze na bočnicovém plechu či u nadokenního žlábku ještě není důvodem k autogenozi. Co říkáš např. na: http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/06.jpg nebo chceš-li pohled ze předu... http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/07.jpg ? Evidentně by stačil člověk alá zesnulý herec Jiří Růžička a odpadly by schody celé! Přitom na fotkách je dnešní 8211. Oficiálně se s ním zatím počítá právě na 8300.

MOp

Re: T3A

Příspěvek od MOp » 26.4.2005 13:32

tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:04

9001 píše:Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.
Mno a stejná situace tu byla i v lednu. Tou dobou navíc vypršela smlouva DP-ED s CEGELECem a navíc vůz měl na stanovišti vadnou sedačku. Jelikož se ale vyměnila, tak se ještě nechal v provozu. Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10097
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od 9001 » 26.4.2005 13:00

tramvajak píše:
Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).
Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 12:59

Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10097
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od 9001 » 25.4.2005 20:55

Fořtík píše:
9001 píše:Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
Proto jsem napsal prý.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od Fořtík » 25.4.2005 20:53

9001 píše:
Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10097
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3A

Příspěvek od 9001 » 25.4.2005 20:47

Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

T3A

Příspěvek od Honzík » 25.4.2005 20:46

Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Příspěvek od 6529 » 25.4.2005 16:02

Anonymní píše:Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?
Šlo o vůz 6411,vyřazený 2.12.1996,deponovaný snad do konce r.1999 na Pankráci a později ve voz.Motol,kde byl určen pro Bahozu.

tramvajak ?

Příspěvek od tramvajak ? » 25.4.2005 15:14

9001 píše:
Phabbey píše:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?
Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.
Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 25.4.2005 10:44

doplňkové označování typů tramvají zavedla Tatra koncem 60. let min.století /strašný název, co?/ a to nejdříve u T4D /celé DDR bylo tenkrát neskutečně dlouhé/. Použilo se označení z MPZ aut, takže máme koncovky H,YU,R,SU, někdy doplněné o konkrétní zkratku města. O vzniku označení T3 SUCS jsem psal již dříve, nebudu se opakovat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10097
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.4.2005 19:23

Phabbey píše:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?
Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 24.4.2005 19:15

Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?

Odpovědět