T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
ten rok jsi martine trochu přecenil, neb je asi tak od nového roku povoleno jezditi bez školení, které prý stejně bylo ve formě podepsaného papíru - mne naštěstí tato herka minula, i když jsou řidiči,kteří na ní nedali dopustit kvůli nemožnosti couvnutíMartin píše:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
ale ale ale, Radku, ty jsi s tím jel??????? na trojské - a je to větší kopec - jsem jel i 53 nahoře u sekce!!!!!!!!!radek31 píše:lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
v modřench se takto jet častěji, jen nesmí být přede mnou za mnou jiná tram. i na barrandov je nejvyšší dosažená rychlost - ne mnou, já jel 58 - 63!
6554 je opravdu dělo, jen nepodceňovat T3R.P, některé soupravy jezdí jak draci!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
POZOR, POZOR, POZOR
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče ) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče ) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů
Kobyliský 6509,vlastně nejstarší "pětistovák" a teď po ostavení 6432 nejstarší vůz,se taky celkem drží.Jsem zvědav,kolik mu ještě zbývá.Poslední dobou je vidět na l.č.17.MOp píše:kilometry romane, kilometry..9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Myslím,že na Tesco (7244+7245)nemá. Ještě déle.Pepa píše:Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno nic jiného s tím nenaděláš.
A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno nic jiného s tím nenaděláš.
A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.Pepa píše:V pátek jde 6432 do ÚD