Ale MOpe, přál bych ti vidět vůz T3 po čtyřiceti letech provozu v našem hlavním městě, po odstrojení a demontáži bočnicových plechů. To bys valil bulvy! Nějaká díra ve schodu a koroze na bočnicovém plechu či u nadokenního žlábku ještě není důvodem k autogenozi. Co říkáš např. na: http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/06.jpg nebo chceš-li pohled ze předu... http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/07.jpg ? Evidentně by stačil člověk alá zesnulý herec Jiří Růžička a odpadly by schody celé! Přitom na fotkách je dnešní 8211. Oficiálně se s ním zatím počítá právě na 8300.MOp píše:prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3A
Re: T3A
Mno a stejná situace tu byla i v lednu. Tou dobou navíc vypršela smlouva DP-ED s CEGELECem a navíc vůz měl na stanovišti vadnou sedačku. Jelikož se ale vyměnila, tak se ještě nechal v provozu. Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.9001 píše:Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3A
Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.tramvajak píše:O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( )).Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
Re: T3A
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( )).Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3A
Proto jsem napsal prý.Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim9001 píše:Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3A
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim9001 píše:Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3A
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Šlo o vůz 6411,vyřazený 2.12.1996,deponovaný snad do konce r.1999 na Pankráci a později ve voz.Motol,kde byl určen pro Bahozu.Anonymní píše:Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr...
Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr...9001 píše:Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.Phabbey píše:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.
doplňkové označování typů tramvají zavedla Tatra koncem 60. let min.století /strašný název, co?/ a to nejdříve u T4D /celé DDR bylo tenkrát neskutečně dlouhé/. Použilo se označení z MPZ aut, takže máme koncovky H,YU,R,SU, někdy doplněné o konkrétní zkratku města. O vzniku označení T3 SUCS jsem psal již dříve, nebudu se opakovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.Phabbey píše:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.
a co by to bylo asi jinyho? t3 - strasne univerzalni cvicna souprava?fricoolinek2 píše:T3SUCS-Soviet Union Czechoslovakia
Je to tak ???
boze naucte se cist! http://www.prazsketramvaje.cz/v-typy.html
http://www.prazsketramvaje.cz/v-t3sucs.html