Napsal: 18.5.2005 22:01
No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=574
ten rok jsi martine trochu přecenil, neb je asi tak od nového roku povoleno jezditi bez školení, které prý stejně bylo ve formě podepsaného papíru - mne naštěstí tato herka minula, i když jsou řidiči,kteří na ní nedali dopustit kvůli nemožnosti couvnutíMartin píše:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
ale ale ale, Radku, ty jsi s tím jel??????? na trojské - a je to větší kopec - jsem jel i 53 nahoře u sekce!!!!!!!!!radek31 píše:lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
Kobyliský 6509,vlastně nejstarší "pětistovák" a teď po ostavení 6432 nejstarší vůz,se taky celkem drží.Jsem zvědav,kolik mu ještě zbývá.Poslední dobou je vidět na l.č.17.MOp píše:kilometry romane, kilometry..9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..
6514 je naprosto v pohoděGagarin píše:Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Myslím,že na Tesco (7244+7245)nemá. Ještě déle.Pepa píše:Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno nic jiného s tím nenaděláš.
A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
kilometry romane, kilometry..9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.Pepa píše:V pátek jde 6432 do ÚD
Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.Pepa píše:V pátek jde 6432 do ÚD
znamena rp/rpv 8300Anonymous píše:Přestavba znamená R.P, nebo zas nějaký další "pokus"?Petr píše: Dny se jí krátí - 30.5. odchází na přestavbu