Stránka 268 z 271

Napsal: 18.5.2005 22:01
od Martin
No, slyšel jsem že byli i takoví (kolegové z kámošova řádku), kteří s ní jezdili bez školení už loni....

Napsal: 18.5.2005 21:56
od dušan
Martin píše:No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.
ten rok jsi martine trochu přecenil, neb je asi tak od nového roku povoleno jezditi bez školení, které prý stejně bylo ve formě podepsaného papíru - mne naštěstí tato herka minula, i když jsou řidiči,kteří na ní nedali dopustit kvůli nemožnosti couvnutí

Napsal: 18.5.2005 21:53
od dušan
radek31 píše:
Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)
ale ale ale, Radku, ty jsi s tím jel??????? na trojské - a je to větší kopec - jsem jel i 53 nahoře u sekce!!!!!!!!!
v modřench se takto jet častěji, jen nesmí být přede mnou za mnou jiná tram. i na barrandov je nejvyšší dosažená rychlost - ne mnou, já jel 58 - 63!
6554 je opravdu dělo, jen nepodceňovat T3R.P, některé soupravy jezdí jak draci!

Napsal: 18.5.2005 21:46
od Martin
No jo, máš recht, Radku... Na tomhle konkrétním místě jsme dneska jeli 55 km/h.
PS: Po úpravě výzbroje tohoto vozu se na něj dělala školení a kdo jej neměl, na vůz se nedostal. Poslední minimálně rok byl však vůz už přístupný takřka pro každého i bez onoho školení.

Napsal: 18.5.2005 21:19
od radek31
Martin píše:lepší než mnohý šumperák.
lepší než každý šumperák - 6554 má výkon 4x 90kW, zatímco ostatní 4x 40kW - nejlépe se to zkouší do kopce (např. v Modřanech v úseku mezi zastávkama U Libušského potoka a Modřanská rokle je moc pěkné stoupání a 6554 dá před sekcí v pohodě 60km/h - i ten nejlepší šumperák se nedostane přes 50km/h a klasika to samé)

Napsal: 18.5.2005 21:09
od Martin
POZOR, POZOR, POZOR :!: :!:
Zítra je na 99% poslední šance spatřit (popřípadě nafotit) vůz 6554 v provozu s cestujícími, neboť v pátek ráno jej čeká převoz do ÚDDP :!: Již dnes tak mohutně činili hoši ze serveru http://www.doprva.unas.cz
Ke spatření bude na lince 21 (pokud ještě vyjede). Dnes jsem měl možnost se s ním projet (z pohledu cestujícího i řidiče :P ) na 5/21 a je to opravdu "dělo", lepší než mnohý šumperák. Pokud by neměl nastavený omezovač na 65 km/h, rychlostní rekordy na modřanské trati by se třásly... Dokonce i díry, o kterých psal Petr v úvodníčku, byly na stará kolena zaletovány! Jen nevím, co v dílnách řeknou rámu... Tak snad se co nejdříve dočkáme vozu 8300, potažmo krnováka, vzešlého z jeho papírů :wink:

Napsal: 15.5.2005 19:53
od 6529
MOp píše:
9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
kilometry romane, kilometry..

a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..
Kobyliský 6509,vlastně nejstarší "pětistovák" a teď po ostavení 6432 nejstarší vůz,se taky celkem drží.Jsem zvědav,kolik mu ještě zbývá.Poslední dobou je vidět na l.č.17.

Napsal: 15.5.2005 2:24
od radek31
Gagarin píše:Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
6514 je naprosto v pohodě

Napsal: 14.5.2005 23:09
od 9001
Pepa píše:
Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno :wink: nic jiného s tím nenaděláš.

A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.
Myslím,že na Tesco (7244+7245)nemá. Ještě déle.

Napsal: 14.5.2005 21:52
od Pepa
Gagarin píše:Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.
Ve Strašnicích jsou jen dvě 65xx (6529 a 6514)
Jde o kilometry, jak již bylo řečeno :wink: nic jiného s tím nenaděláš.

A dneska jsem viděl 7220+7221 ta má taky pěkné šlupky na kolech a Česká pošta se na ní vozí už taky dlouho, chtělo by to změnu.

Napsal: 14.5.2005 21:25
od MOp
9001 píše:Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
kilometry romane, kilometry..

a 6432 jezdila neustale ty nejvetsi streky.. muselo to brzo prijit..

Napsal: 14.5.2005 21:24
od Gagarin
9001 píše:
Pepa píše:V pátek jde 6432 do ÚD :cry:
Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.
Asi jde o kilometry. Ale je pravda, že z pohledu cestujícího je 6432 celkem normální vůz. Srovnání se santusickými řízenými vraky 65xx, 66xx je velmi na místě.

Napsal: 14.5.2005 21:21
od 9001
Pepa píše:V pátek jde 6432 do ÚD :cry:
Já to nechápu. Ve Strašnicích jezdí takový šunky 6650 atd. a ty lepší vozy jdou na reko. viz 6714,6432 atd.

Napsal: 14.5.2005 20:16
od Pepa
V pátek jde 6432 do ÚD :cry:

Napsal: 14.5.2005 18:36
od MOp
Anonymous píše:Přestavba znamená R.P, nebo zas nějaký další "pokus"?
Petr píše: Dny se jí krátí - 30.5. odchází na přestavbu
znamena rp/rpv 8300