Stránka 270 z 271

Napsal: 05.5.2005 18:52
od Phabbey
Gagarin píše:Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?
Měl střední dveře užší než krajní, jiný interiér (jiný design, sedadla 2+1).

Napsal: 05.5.2005 18:32
od Gagarin
Byla by fotka vozu 6101? V čem se lišil od první sériové 6102?

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 13:48
od MOp
trvam na tom, ze se uvidi co to bude az po odstrojeni.. proto rikam, ze bych si tim cislem 8300 nebyl stoprocentne jist .-D

ano mas pravdu, jsou vozy, co vypadaji jeste hur :-(

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 13:43
od tramvajak
MOp píše:
tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(
Ale MOpe, přál bych ti vidět vůz T3 po čtyřiceti letech provozu v našem hlavním městě, po odstrojení a demontáži bočnicových plechů. To bys valil bulvy! Nějaká díra ve schodu a koroze na bočnicovém plechu či u nadokenního žlábku ještě není důvodem k autogenozi. Co říkáš např. na: http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/06.jpg nebo chceš-li pohled ze předu... http://mujweb.cz/www/zrozeniT3R.P/s-zro ... ory/07.jpg ? Evidentně by stačil člověk alá zesnulý herec Jiří Růžička a odpadly by schody celé! Přitom na fotkách je dnešní 8211. Oficiálně se s ním zatím počítá právě na 8300.

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 13:32
od MOp
tramvajak píše: Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.
prave proto bych si nebyl jist tim cislem 8300 :-(

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 13:04
od tramvajak
9001 píše:Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.
Mno a stejná situace tu byla i v lednu. Tou dobou navíc vypršela smlouva DP-ED s CEGELECem a navíc vůz měl na stanovišti vadnou sedačku. Jelikož se ale vyměnila, tak se ještě nechal v provozu. Jeho stav dokládají snímky na mých stránkách a také zmínka Petra v povedeném úvodníčku PT.

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 13:00
od 9001
tramvajak píše:
Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).
Konečně reálné číslo. Najeté kilometry.

Re: T3A

Napsal: 26.4.2005 12:59
od tramvajak
Fořtík píše:O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
O Pankráckém zázraku jsem vyřkl tolik "zaručených" zpráv, tak přidám další. 8-) Do vyřazení má ještě okolo 8000 Km, což je okolo dvou měsíců. Pak půjde na T3R.P 8300 (nestane se tak pouze v případě, objeví-li se po odstrojení totálně zkorodovaný rám. V tom případě "z něj" máme dalšího krnováka nebo možná už wanu( :?: )).

Re: T3A

Napsal: 25.4.2005 20:55
od 9001
Fořtík píše:
9001 píše:Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim
Proto jsem napsal prý.

Re: T3A

Napsal: 25.4.2005 20:53
od Fořtík
9001 píše:
Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.
O Pankráckém zázraku bylo vyřčeno tolik "zaručených" zpráv, že dokud se s nim něco nezačne dít, tak tomu neuvěřim

Re: T3A

Napsal: 25.4.2005 20:47
od 9001
Honzík píše:Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?
Prý měl být koncem ledna přestavěn,ale zatím se tak neučinilo.

T3A

Napsal: 25.4.2005 20:46
od Honzík
Někde jsem četl, že prý T3A brzy končí a má být přestavěn. Je to pravda nebo ne? A jeslti ano nevíte kdy se tak stane?

Napsal: 25.4.2005 16:02
od 6529
Anonymní píše:Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?
Šlo o vůz 6411,vyřazený 2.12.1996,deponovaný snad do konce r.1999 na Pankráci a později ve voz.Motol,kde byl určen pro Bahozu.

Napsal: 25.4.2005 15:14
od tramvajak ?
9001 píše:
Phabbey píše:Chtěl bych se zeptat, kolik T3 je vybavených vnějším plněním pískovačů. Po zprávě v Shoutboardu na prt.cz jsem dnes fotil 6457 a ta tento vynález má (mimochodem, z interiéru to vypadá zajímavě, doufám, že u NP kačeny to bude jinak)... jsou ještě další?
Nízkopodlažní kačena to asi bude mít stejně.
Jinak žádná další T3 to vnější doplnování nemá. Jenom ještě T6 8616.
Svýho času stávala v Motolský vozovně T3 ev.č. nevím, byla odprodána Bahoze, zkoušeli na ní kde co, vím, že i toto. Jaký byl její další osud, nevím. Možná Petr... :?

Napsal: 25.4.2005 10:44
od vláčky87
doplňkové označování typů tramvají zavedla Tatra koncem 60. let min.století /strašný název, co?/ a to nejdříve u T4D /celé DDR bylo tenkrát neskutečně dlouhé/. Použilo se označení z MPZ aut, takže máme koncovky H,YU,R,SU, někdy doplněné o konkrétní zkratku města. O vzniku označení T3 SUCS jsem psal již dříve, nebudu se opakovat.