T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 04.6.2017 16:26

Bobik: Ovšem politik ničemu moc nerozumí a dělá to co je mu předhozeno... Takže hlody o tom, že peníze jsou opravdu mimo mísu... Kdyby DP chtěl, tak dostane Varia s rozumnou výbavou ala Brno. Cena oproti 15T je podstatně menší a na tom se to taky dalo prodat... Ovšem jak už tu zaznělo. I ten nátěr má být retro...

David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?

Zkrátka šotouši ve vedení DP si udělali svůj pomníček, který tu budeme potkávat ještě 20 let... Gratulace...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DavidD » 04.6.2017 10:10

Ono je něco jiného mít pevně utvořené soupravy A+B viz. třeba Bratislava a Liberec nebo vozidlo v Praze, kde každý den jede s jiným zadním vozem a nebo je samo v zadu. Do budoucna nelze vyloučit soupravy wan. Takže pokud se dá nový stěrač musí se buď přesunout zásuvku, níž se ale nevejde, nebo jí vůbec nedělat(to naráží na spojovatelnost wan v budoucnu), a nebo vyměnit jí za harting což opět kuli spojovatelnosti s R.Pčkem a se starou wanou také nelze použít. Prostě v současném konceptu je to značný problém. Magistrát tlačí na snížení ceny, tak aby to nebylo o moc dražší než PO+nová nízkopodlážní kastle.Prostě v těhle podmínkách nic moc lepšího nevymyslíš..

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od thriller2 » 04.6.2017 7:11

Bobik píše:... Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas...
Ale čela jsou taky nový, nebo aspoň na těch bouranejch budou nový, ne? Takže vyříznout díru pro zásuvku můžou kdekoliv. A díru pro stěrač taky. Takže jedinej náklad navíc je akorát koupit větší stěrač, ne?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 04.6.2017 6:38

koci píše:Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.
No co, je prostě potřeba nových/dalších vozů a je potřeba jich co nejlevněji. Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas. Opět - peníze.
------------------
Řeči o tom, kolik X milionů se válí nebo neválí na účtech města jsou zbytečné - město je DP evidentně na nové vozy dát nechce, tak se holt musí dělat tahle šaráda.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 03.6.2017 22:59

Budeme ve sračkách, ale budem kuwa RETRO... A vo tom to je :D Řidič či cestující nikoho nezajímá ;)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 03.6.2017 22:48

9001 píše:Koci: Praha má zásuvku model 1960 :lol:

Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
na dalších 20 let se zahrabeme do sraček

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 03.6.2017 22:24

Koci: Praha má zásuvku model 1960 :lol:

Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od koci » 03.6.2017 22:10

kruťák píše:Tak pánové, můžeme se o waně hádat, můžeme s ní dokonce nesouhlasit...ale tady máme OFICIÁLNÍ vyjádření DP:
https://drive.google.com/file/d/0B822KS ... llbzA/view
Ad 5) V Plzni a Liberci to vyřešili přesunutím zásuvky mnohočlenného řízení níž, nebo bokem a dost možná i použitím jiné zásuvky (Obě města mají zásuvky Hartig stejně jako všechny VariaLF a minimálně všechny vozy T v Brně. Jaké zásuvky máte v Praze nevím.) V Bratislavě to vyřešili úplným zrušením přední zásuvky.

Ad 6) Plzeňské T3R.PLF a Liberecké T3R.PLF a T3R.SLF mají ruční řadič, takže ruční řadič pro tento typ tramvaje schválený být musí.

Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 02.6.2017 17:02

https://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_B_ ... 95_012.jpg

I původní Karosa je má na stranách :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 02.6.2017 15:06

mart337 píše: Busy pokavad si to správně uvědomuju, tak stírají stejným směrem a pravý stěrač je tedy upevněn někde ve středu pod sklem.
jak které

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 02.6.2017 14:42

P_V píše:Ad 5 by to chtělo vědět, proč tedy aspoň nebyly optimalizované ty 2 stěrače po vzoru autobusů. Dál od sebe, delší, pevné lišty, a v klidu sklopené dolů.
No podle mne by to jako u busu nešlo, neb se narazí na stejný problém. Busy pokavad si to správně uvědomuju, tak stírají stejným směrem a pravý stěrač je tedy upevněn někde ve středu pod sklem.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 02.6.2017 12:48

Ad 5 by to chtělo vědět, proč tedy aspoň nebyly optimalizované ty 2 stěrače po vzoru autobusů. Dál od sebe, delší, pevné lišty, a v klidu sklopené dolů.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 02.6.2017 11:55

Všude v civilizovaných městech wany jeden stěrač mají, stejně tak řadič či pantograf, ale tady budeme hledat důvody proč to nejde...
I když hlavní důvod bude, že milujeme retro. DP v odpovědi v zásadě přiznal že wany musí ladit s linkou 23 :D

Teď sice nevím, zda-li mám brečet, nebo se smát, ale to máte stejně Buřt :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 02.6.2017 10:38

kruťák píše:2) Kolik dostal Kotas? 75 tisíc, kompletní výtvor je vlastnitcvím DPP.
4) Proč ten hnusnej červeno-krémovej nátěr? Metalíza je drahá a k Praze patří červeno-krémová.
5) Proč neni velkej stěrač? Protože na něj neni místo, ale uvažuje se o něm.
ad 2: :smt075
ad 4:
1. fialová nemetalýza neexistuje :?:
2. je pěkné, že v Praze zvykáme cestující 10 let na to, že nízkopodlažní T3 je fialová a po 10 letech si vzpomeneme, že ne e e (-X
3. je pěkné, že se bude DP a Magistrát bít v prsa, jak zvyšuje nízkopodlažnost a zároveň pořídí na ty vozy "maskovací" nátěr, aby byly od vysokopodlažních co nejméně k rozpoznání. :roll:
4. navrhuji do červeno-krémova přelakovat vozy 15T a taky SORky :D

ad 5: když nejde 1 velký stěrač, nabízí se jiná otázka: Proč nejdou na T3.RP o pár cm delší lišty :?: Mně by to ke štěstí stačilo. :wink:

kruťákovi děkuji za investigativnost =D> =D>

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 01.6.2017 21:46

thriller2 píše:To "T3R.PA" je překlep, nebo se to tak označuje?
T3R.PA, T3R.PD, T3R.PV a T3R.PLF jsou oficiální typové označení.

Odpovědět