T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Bobik: Ovšem politik ničemu moc nerozumí a dělá to co je mu předhozeno... Takže hlody o tom, že peníze jsou opravdu mimo mísu... Kdyby DP chtěl, tak dostane Varia s rozumnou výbavou ala Brno. Cena oproti 15T je podstatně menší a na tom se to taky dalo prodat... Ovšem jak už tu zaznělo. I ten nátěr má být retro...
David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?
Zkrátka šotouši ve vedení DP si udělali svůj pomníček, který tu budeme potkávat ještě 20 let... Gratulace...
David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?
Zkrátka šotouši ve vedení DP si udělali svůj pomníček, který tu budeme potkávat ještě 20 let... Gratulace...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono je něco jiného mít pevně utvořené soupravy A+B viz. třeba Bratislava a Liberec nebo vozidlo v Praze, kde každý den jede s jiným zadním vozem a nebo je samo v zadu. Do budoucna nelze vyloučit soupravy wan. Takže pokud se dá nový stěrač musí se buď přesunout zásuvku, níž se ale nevejde, nebo jí vůbec nedělat(to naráží na spojovatelnost wan v budoucnu), a nebo vyměnit jí za harting což opět kuli spojovatelnosti s R.Pčkem a se starou wanou také nelze použít. Prostě v současném konceptu je to značný problém. Magistrát tlačí na snížení ceny, tak aby to nebylo o moc dražší než PO+nová nízkopodlážní kastle.Prostě v těhle podmínkách nic moc lepšího nevymyslíš..
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ale čela jsou taky nový, nebo aspoň na těch bouranejch budou nový, ne? Takže vyříznout díru pro zásuvku můžou kdekoliv. A díru pro stěrač taky. Takže jedinej náklad navíc je akorát koupit větší stěrač, ne?Bobik píše:... Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No co, je prostě potřeba nových/dalších vozů a je potřeba jich co nejlevněji. Takže se nikdo nebude babrat s přesunutím zásuvky, novou zásuvkou, jiným řadičem, předěláváním stěračů a podobně. To totiž stojí peníze.koci píše:Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.
Nového je na těch tramvajích tak akorát skříň, zbytek co jen to jde, tak repas. Opět - peníze.
------------------
Řeči o tom, kolik X milionů se válí nebo neválí na účtech města jsou zbytečné - město je DP evidentně na nové vozy dát nechce, tak se holt musí dělat tahle šaráda.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Budeme ve sračkách, ale budem kuwa RETRO... A vo tom to je Řidič či cestující nikoho nezajímá
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
na dalších 20 let se zahrabeme do sraček9001 píše:Koci: Praha má zásuvku model 1960
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Koci: Praha má zásuvku model 1960
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
Jinak souhlas... Na barvu to nejezdí, ptg při tramvajových rychlostech je taky zbytečný dražší, ale ten zbytek je opravdu úlet šotoušů co mají moc to prosadit...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad 5) V Plzni a Liberci to vyřešili přesunutím zásuvky mnohočlenného řízení níž, nebo bokem a dost možná i použitím jiné zásuvky (Obě města mají zásuvky Hartig stejně jako všechny VariaLF a minimálně všechny vozy T v Brně. Jaké zásuvky máte v Praze nevím.) V Bratislavě to vyřešili úplným zrušením přední zásuvky.kruťák píše:Tak pánové, můžeme se o waně hádat, můžeme s ní dokonce nesouhlasit...ale tady máme OFICIÁLNÍ vyjádření DP:
https://drive.google.com/file/d/0B822KS ... llbzA/view
Ad 6) Plzeňské T3R.PLF a Liberecké T3R.PLF a T3R.SLF mají ruční řadič, takže ruční řadič pro tento typ tramvaje schválený být musí.
Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
jak kterémart337 píše: Busy pokavad si to správně uvědomuju, tak stírají stejným směrem a pravý stěrač je tedy upevněn někde ve středu pod sklem.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No podle mne by to jako u busu nešlo, neb se narazí na stejný problém. Busy pokavad si to správně uvědomuju, tak stírají stejným směrem a pravý stěrač je tedy upevněn někde ve středu pod sklem.P_V píše:Ad 5 by to chtělo vědět, proč tedy aspoň nebyly optimalizované ty 2 stěrače po vzoru autobusů. Dál od sebe, delší, pevné lišty, a v klidu sklopené dolů.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ad 5 by to chtělo vědět, proč tedy aspoň nebyly optimalizované ty 2 stěrače po vzoru autobusů. Dál od sebe, delší, pevné lišty, a v klidu sklopené dolů.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Všude v civilizovaných městech wany jeden stěrač mají, stejně tak řadič či pantograf, ale tady budeme hledat důvody proč to nejde...
I když hlavní důvod bude, že milujeme retro. DP v odpovědi v zásadě přiznal že wany musí ladit s linkou 23
Teď sice nevím, zda-li mám brečet, nebo se smát, ale to máte stejně Buřt
I když hlavní důvod bude, že milujeme retro. DP v odpovědi v zásadě přiznal že wany musí ladit s linkou 23
Teď sice nevím, zda-li mám brečet, nebo se smát, ale to máte stejně Buřt
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
ad 2:kruťák píše:2) Kolik dostal Kotas? 75 tisíc, kompletní výtvor je vlastnitcvím DPP.
4) Proč ten hnusnej červeno-krémovej nátěr? Metalíza je drahá a k Praze patří červeno-krémová.
5) Proč neni velkej stěrač? Protože na něj neni místo, ale uvažuje se o něm.
ad 4:
1. fialová nemetalýza neexistuje
2. je pěkné, že v Praze zvykáme cestující 10 let na to, že nízkopodlažní T3 je fialová a po 10 letech si vzpomeneme, že ne e e
3. je pěkné, že se bude DP a Magistrát bít v prsa, jak zvyšuje nízkopodlažnost a zároveň pořídí na ty vozy "maskovací" nátěr, aby byly od vysokopodlažních co nejméně k rozpoznání.
4. navrhuji do červeno-krémova přelakovat vozy 15T a taky SORky
ad 5: když nejde 1 velký stěrač, nabízí se jiná otázka: Proč nejdou na T3.RP o pár cm delší lišty Mně by to ke štěstí stačilo.
kruťákovi děkuji za investigativnost
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
T3R.PA, T3R.PD, T3R.PV a T3R.PLF jsou oficiální typové označení.thriller2 píše:To "T3R.PA" je překlep, nebo se to tak označuje?