T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 15.8.2022 11:18

Skoro bych řekl, že hlavní problém je reklama, kterou tomu záměru dělá vedení města a DP, aby předvedlo, že něco dělá. Můžeme si to zrekapitulovat: záměr byl původně až 120 wan, pak 90, teď 60. Reálně vznikly 2, protože kapacita ÚD. Přitom RP po železárnách se slušně nahromadily. Kdyby se šlo cestou, že se průběžně kupuje pár kastlí ročně, aby bylo s čím jezdit, tak by to bylo OK. Je to věc, která si podle mne nezaslouží větší mediální pozornost.
Ale město a DP s tím dělá humbuk, přidává vznosné kecy o modernizaci a "rozvoji" vozového parku, a tak vzniká odpor a nesouhlas těch, co si moderní tramvaj ve 3. desetiletí 21. století představují jinak.
Kdyby se jen řeklo, že je to náhrada havarované kastle za novou, aby bylo s čím jezdit, tak by to možná i část kritiků pochopila. Jenže to by zase na magistrátu a v DP asi měl někdo pocit, že je to prezentováno málo přitažlivě. 8-)

demon: pardon, ale dotaz: v čem jsou jízdní vlastnosti wany lepší než u obyčejného RP :?: To jsem si fakt nikdy nevšiml. Naopak: wana se houpe jak sviňa. :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 15.8.2022 11:07

A to je právě ten omyl, tady byly jednoznačně eliminovány nevýhody a zvýrazněny výhody.
Nacpáním nového motoru do Š100 nezměníš komfort ani jízdní vlastnosti toho vozu, tady ano.
Aniž bych chtěl jejich modernizaci hájit, musím prostě přijmout důvody pro pokračování provozu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 15.8.2022 10:06

Prostě je to pořád T3 se všemi výhodami i nevýhodami...

Přeložil bych to tak, že jako, kdyby si do Škody 100 nacpal moderní TSI motor.....

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MPL » 15.8.2022 9:47

Petrpes, demon: Předesílám, nejsem "šotoušek" a chci se zeptat (opravdu mne to zajímá):
Co je natěch tramvajích "ostuda"? To, že vypadají hodně podobně jako modely staré 60 let nebo tomu chybí něco jiného? Pokud něco jiného, tak co?
Osobně nezastávám názor, že všechno co je staré, je "ostuda", pokud je to funkční.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 15.8.2022 6:32

MKzB: To je marný, tohle šotoušci prostě nepochopí...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MKzB » 12.8.2022 18:17

Ano, bylo by lepší pořídit nové tramvaje, ale problémem jsou peníze. Pokud vím, tak 15T nejsou ještě zaplacené.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 12.8.2022 13:58

Výroba WAN v roce 2022 je více než ostuda...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.

Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!

Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...

Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.

Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 12.8.2022 12:43

trainzjohny: To už je úplně sprosté slovo... Bohužel no, šotoušská páka je velká.... Upřímně Praha by sola nemusela mít vůbec....

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 12.8.2022 9:53

fricoolinek2 píše:
12.8.2022 2:32
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.
A to bych ještě doplnil, že nejen v této již celkem překonané délce, ale i v mnohem smysluplnějších délkách jako 20m a podobně...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.8.2022 2:32

Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 02.8.2022 11:19

Do Krnova se vozí jen vytěžené agregáty, montáž probíhá tam.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Proxy » 30.7.2022 12:01

Jak to aktuálně vypadá s montáží wan v Krnově? Byly už tam odvezeny nějaké vozy nebo si tam Pragoimex si tam montuje vozy kompletně sám? Už se ví, kdy rekonstruované vozy přijdou do Prahy?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petr » 26.7.2022 11:43

kruťák píše:
25.7.2022 23:53
Janek píše:
25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
Z:arrow: https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286 :wink:
Opravdu jen o malinko víc je zde: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2006103101

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 25.7.2022 23:53

Janek píše:
25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
Z:arrow: https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286 :wink:

Janek
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 15.5.2021 17:19
Bydliště: Praha

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Janek » 25.7.2022 20:09

Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky

Odpovědět