T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4445
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak lze využít tramvaj (8228):
Tramvajová linka ze Svaté Hory do Pražské se spustí už 20. května
https://www.pribram.cz/clanek/tramvajov ... .sznhp.box
Tramvajová linka ze Svaté Hory do Pražské se spustí už 20. května
https://www.pribram.cz/clanek/tramvajov ... .sznhp.box
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jenom nějaká Varia dostala kaštanskou klimu 
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No počkej, nemůžeš srovnávat Ostravu, kde do 15 let starých wan dávají klimu, s Prahou. Tam už dávno pochopili, že wana není nic jiného, než nová tramvaj na papíry staré a podle toho k tomu od počátku přistupují. My se k tomu za pár let dostaneme možná taky, ale tak s 5-10 lety zpoždění. Stejně jako všichni dělali wany a my zkoumali R.PVéčko, tak i teď musíme počkat, až na to všichni přijdou a pak se přidáme.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6634
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Technicky co ? V případě KTN ani PLF nejde o nákup nových vozů...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak to technicky i nové PLF
.

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6634
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V Bratislavě se již léta kupuje všechno (tramvaje, autobusy i trolejbusy) výhradně s klímou. V současné době by nákup neklimatizovaných vozidel byl naprostým nesmyslem.fricoolinek2 píše: ↑08.11.2022 14:45Do KT8N se nedává, přestože je evidentní (i vzhledem k těch nákopům ojetin všade možně), že se s nimi bude počítat ještě dlllloooouho.
Teoreticky - taková 9082 by mohla v Praze sloužit klidně i dalších 20 let?
Zrovna 9082 už je velmi pravděpodobně za půlkou životnosti, ale 20 let by ještě dát mohla. Proč ne...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2566
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8.11. řešit klimu?
Oteplování je rychlejší, než jsme si všichni mysleli!
Teoreticky - taková 9082 by mohla v Praze sloužit klidně i dalších 20 let?
Oteplování je rychlejší, než jsme si všichni mysleli!
Do KT8N se nedává, přestože je evidentní (i vzhledem k těch nákopům ojetin všade možně), že se s nimi bude počítat ještě dlllloooouho.Totéž se leta dělá i v Praze, tedy nejsme v rozporu.
Teoreticky - taková 9082 by mohla v Praze sloužit klidně i dalších 20 let?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V Bratislavě se již léta kupuje všechno (tramvaje, autobusy i trolejbusy) výhradně s klímou. A do perspektivních vozů se montuje dodatečně. V současné době by nákup neklimatizovaných vozidel byl naprostým nesmyslem. Už se o tom vůbec nediskutuje,..trainzjohny píše: ↑21.8.2022 22:06Ale já se nebavím o chybě v podobě 15T bez klimy, ale tou s klimou, jak jsem sám opakovaně psal, klima je velký rozdíl pro cestující a velká ostuda, že byla odebrána bez ní a nedodělala se tam (14T už jsem zlomil hůl). Takže můžšeš mě přesvědčovat o 15T bez klimy, když já mluvím o té s klimou, protože to jsou aktuálně jediné moderní tramvaje v Praze, i přes své neduhy a konstrukční omezení, tohle jsou tramvaje které cestující považují za moderní, ne šedesát let starou wanu (tak jí vidí).demon píše: ↑21.8.2022 21:16Já ti to klidně zopakuju...![]()
"...raději nechají ujet 14T nebo 15T bez klimy a počkají si na wanu."
Ten zbytek nesmyslů už jsem ti rozebral já nebo Bobik, takže se nemá smysl opakovat.
Většina vozů typu 14T nebo 15T u cestujících propadá a vzývají je jen šotouši, protože přes všechny jejich nevýhody, je pro ně nejpodstatnější datum výroby a ten jediný správný výrobce...![]()
Každý typ má něco a každý člověk má nějaké preference, ale jen démon si myslí, že většina lidí preferuje wanu před 15T s klimou jako moderní tramvaj.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4445
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No, jestli na nočky vyjedou wany s další řadou sedaček, tak si bude muset Bobík vzít nějakou fešnou cestující do kabiny na klín, aby se přepravychtivý substrát vešel do ložného prostoru. 

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2451
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V čem je to ostuda? Už x-krát bylo napsáno, že wany jsou low-costové řešení pro noční linky. Sice v konečné součtu asi ta úspora nebude velká jako původně myslelo.fricoolinek2 píše: ↑21.10.2022 2:19http://mhd86.cz/2022/10/20/dpp-v-dilnac ... doucnosti/
OMH je nějaký jízlivý.![]()
Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.
Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6634
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V prvním bodě souhlas, jednoduše to bez palubáku přepsat nejde, ale nějaké řešení se najít mělo, klidně i panely překrýt.fricoolinek2 píše: ↑21.10.2022 2:19Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.
Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,
K druhému jen tolik - taky by se mi EVO líbilo, ale abys mohl koupit něco nového, musíš to výrobci/prodejci zaplatit. Bez toho to obvykle nejde. A když nemáš čím zaplatit, můžeš si snít o tom jak by to bylo hezký, ale to je tak všechno...