T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nedělejte tady Ostravu... ( http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá?Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.

aspoň kdyby byly ty čtyřiTonda Ježek píše:Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyřiTom píše:tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.(pokud počítáte s umístěním dvousedaček napravo)
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2566
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyřiTom píše:tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.slimman píše:To s tím uspořádáním 2+1 pouze v zadní části je zajímavé, ale mělo by to symsl ? I když možná ano, jsou to 3 sedadla navíc.

http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1. Nadruhou stranu je pravda, že v situaci velkého zaplnění vozu, což se přeci jen občas stává, je výhodnější uspořádání 1+1 (viz noční linky). Nicméně se situací přeplněnosti jde vždycky něco dělat. Takže bych v erpéčkách bych byl pro 2+1 (stejně jsou sedačky ve dvojicích vždy né všude). A to i s nějakou rezervou několika vozů s normálním 1+1.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: BN12
Já jsem to použil jako příklad proto, že jsem s tím zrovna dneska poprvé jel. A jak jsem sledoval reakce ostatních cestujících, tak zrovna moc pochvalné nebyly, dost jich říkalo, že ty starší (asi myšleno CB), jsou mnohem lepší a že vnitřek je řešen dost neštěstně.Kotelník píše:BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujeme
A abych se vrátil k tématu...dva cestující, sedící na dvousedačkách, měli na sedadle u okna tašku a to ten autobus byl zaplněný. Takže když si představím takovouto situaci v T3R.P...
BN12
BN12 Conexu je takový mutant se třemi dveřmi. Svez se nějakým normální(DP Liberec) a uvidíš,že Citybus je prasečina. V Liberci Citybusy nesnášíme a BN12 milujemeTonda Ježek píše:Doporučuji se svézt SORem BN 12 (Connex Praha - na l.č. 165) a budeš ještě na CB vzpomínat...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel se to ale vyskystuje v celkem velké míře a je také nutno počítat...Tom píše:ale to je zase nějaký zvláštní argument... tohle se děje i na jednosedácích ... že si někdo položí tašku a stojí nad tím. Takže ani takové argumenty nebrat.
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 23.4.2005 20:13, celkem upraveno 1 x.