T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6727
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V KOSu to tak hrozný nebylo, tam dokážou přemýšlet, tak měli všechno důležitý na zvedácích, horší je to v Ekově...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3870
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Asi toho mají plné pracky, ale vypadá to nadějně
https://kos.cz/aktuality/
https://kos.cz/aktuality/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3870
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nevíte, jak dopadl KOS? Teď bude asi chvilku přestávka v dodávkách PLF, se obávám
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6727
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
My už totiž nesmíme ani naznačovat...
Ale na některých internetech se to i tak objevilo.
Ale na některých internetech se to i tak objevilo.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3870
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Se divím, že se to na žádných internetech neobjevilo, ale dnes se po městě pohybovala činná souprava 8757+8754 v mnohočlenném řízení. Takže zřejmě zkouška redukčního kabelu
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6727
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Trefil jsi to správně, ovšem proč se nevzal silikon a nezatmelila případně prasklá spára, na to se mě neptej, nikdy mi do RP neteklo a nefoukalo...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2244
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Holt do těch škopků teče a fouká
Člověk si nastaví sedačku a je špinavej, atd.
Člověk si nastaví sedačku a je špinavej, atd.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3870
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nějaká partyzánština výhradně depa ŽI. Motivací může být snad snaha nějak lépe utěsnit rámečky, aby dovnitř nevnikala vlhkost, nebo lépe čelit zatékání do kabin. Ale proč zrovna jen a pouze ŽI, a jestli jsem správně odhadl důvod, to netuším.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3147
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V posledních pár dnech jsem si na několika šumperácích všiml černých "ráměčků" kolem čelních transparentů, ne všechny jsou stejné, některé jsou celkem malé, jinde jsou dost výrazné, netušíte někdo co je to za tuning ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Budete se divit, ale bratislavský "celomáčený" nátěr - tedy kromě černé kolem lepených oken již jenom jediná barva - tmavě červená - je na nových vozech naprosto elegantní. Není to hezké pouze na starých vozech, kde černá kolem oken není. Ale na nových to působí dobře, fotky najdete na www.imhd.sk.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Njn, z dnešního hlediska ovšem to barevné rozlišení modrý - červený vypadá divně. Soudruzi, ale i ti po nich v 90's, nebyli schopni zavést něco jako pásmový tarif, kde na jednu jízdenku můžete jet čímkoliv co má kola. Technologie na to byla, např. v pražském metru se strojky schopné tisknout proměnné informace objevily už v roce 1985, ale nějak tam zůstaly jako kůl v plotě, s potenciálem nevyužitým.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
P_V: na to žádná norma být nemusela. Stačilo aby "strana" rozhodla a bylo to. Stejně to všechno vyrábělo pár podniků, které bys spočítal na prstech jedné ruky. A ty barvy na 100% vyráběla pro všechny jedna firma.
Ale na druhou stranu, i když to nebylo primární rozhodovací kritérium, něco do sebe to mělo. Kdekoli v republice bylo na jakémkoli dopravním prostředku hned poznat, co je zač. Já chápu, že to bylo "fádní" a "všude stejný", ale zrovna u barevného provedení prostředků veřejné dopravy mi to vadilo nejmíň.
Ale na druhou stranu, i když to nebylo primární rozhodovací kritérium, něco do sebe to mělo. Kdekoli v republice bylo na jakémkoli dopravním prostředku hned poznat, co je zač. Já chápu, že to bylo "fádní" a "všude stejný", ale zrovna u barevného provedení prostředků veřejné dopravy mi to vadilo nejmíň.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Barvy na brněnském logu jsou červené a bílé svislé pruhy, na znaku zas vodorovně. Což je PIDžamo, jen ta bílá je trochu přičmoudlá. Ale i v minulosti se kdoví proč pražské T6 a pak reko KT8 barvily do brněnské červeno-bílé. Pražské barvy jsou červená a zlatá, nebo tedy s přimhouřením oka ta krémová.
Mmch jak to bylo za socíku, že MHD ve všech městech bylo jednotně červené nebo červenobílé, tramvaje červenokrémové, příměstské busy modré, na to byla nějaká norma nebo co? Jako u ČSD, které barvily mašinky podle trakce
Mmch jak to bylo za socíku, že MHD ve všech městech bylo jednotně červené nebo červenobílé, tramvaje červenokrémové, příměstské busy modré, na to byla nějaká norma nebo co? Jako u ČSD, které barvily mašinky podle trakce