Nesouhlasim. V 95% případů budou spokojení. Protože v 95% jsou tramky plný tak, že by všici pohodlně seděli + cca. 5-10 lidí pohodlně stálo.Fořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
právě proto že dají přednost pohodlí... což se o stání po celou cestu říci nedáFořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
Hmm, a to jako sedačky snižují pohodlí No téda ... Jeden člověk hlasoval pro 0+0 sedaček v tram, ten má zřejmě v tramvaji takové pohodlí, že je štěstím bez sebe. A nebo si nosí svou vlastní ergonomicky přispůsobenou a pohodlnou židli.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...Fořtík píše:Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..6529 píše:Koukám,že v trase Braník-Modřany jezdí R.P na ZJ celkem často.To je standardní trasa nebo se vozy zkoušejí i jinde?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Jenomže ešemky už bohužel nikde nejezdí. Byly to nejlepší autobusy všech dob. Ešky prostě miluju. Ale to už odbočuju od tramvají... ach jo.Štěpán píše:A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Uspořádání sedadel ve vozidlech je vždy otázkou zvyklostí a zároveň kompromisem mezi požadavky. Nikdo z přispívajících ale nevzal v potaz, že je také významné technicky. Jsem přesvědčen, že řada vozidel /kolejových/ by nesplnila např. normy pro zábrzdné vzdálenosti, pokud by měla uspořádání 1+1. Vždyť za každé zrušené sedadlo se nahradí 8 lidí na m2. Vozy s malým počtem náprav vzhledem k délce mají skutečně tyto potíže, neboť fyzikální zákony se nedají obejít
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.
Schválně píšu: NEMĚLO.
nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.
Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný. Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše: Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 ) I ten autobus má 1+2 Jakpak by vypadal 1+1