T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 11.5.2005 21:02

fricoolinek2 píše:
kresta píše:Tak tady to máte, psal a vše jsem dělal v rychlosti, obrázek byl zřejmě moc velký. Jen dodávám, že jsem byl pro první variantu, kde jsem měl původně pět sedaček, ale poté, co jsem teď obhlížel interiér T3, zjistil jsem, že by se zhoršila průcodnost při nástupu a výstupu cestujících, tudíž jsem pro variantu druhou.
:smt025
Rozhodně bych nedával do přední pravý části těch 6 sedaček, protože by tam bylo málo místa na nohy :!: :!: :!:
Právě toto jsem chtěl vědět, ale já si myslím, že v šestisedačkovém provedení je tam stejně místa, jako v zadní polovině pravé strany vozu, a také na levé straně vozu. Vždyť co okno, to dvě sedadla nebo ne :?: Právě u vozů T3P je v přední části pravé strany více místa, než jinde. Nebo je to tím babosedem v protisměru :?: :?: :?:
:smt025

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.5.2005 20:29

kresta píše:Tak tady to máte, psal a vše jsem dělal v rychlosti, obrázek byl zřejmě moc velký. Jen dodávám, že jsem byl pro první variantu, kde jsem měl původně pět sedaček, ale poté, co jsem teď obhlížel interiér T3, zjistil jsem, že by se zhoršila průcodnost při nástupu a výstupu cestujících, tudíž jsem pro variantu druhou.
:smt025
Rozhodně bych nedával do přední pravý části těch 6 sedaček, protože by tam bylo málo místa na nohy :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 11.5.2005 20:03

fricoolinek2 píše:Od jakýho čísla jsou erpéčka digitální :?:
Od 8323.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 11.5.2005 18:35

Gagarin píše:Spousta lidí má ale zadní plošinu rádo. Krásně se tak pozuruje ruch panoramatickými okny. Ale možná, že by to takhle bylo kapku praktičtější.
Já bych zadní plošinu nechal. Patřím k těm, kteří stojí raději tam než uprostřed vozu, vejde se na ní více kočárků, než na místo dvou vypuštěných sedaček proti středním dveřím, nevidím potřebu zavádět chaos v uspořádání tramvají, jako je v autobusech ("Kde má sakra tahle tramvaj místo pro kočárek, proč je tu u každý jinak") a asi se ve stávající verzi bez sedadel lépe ovládá vůz z couvací krabičky.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 11.5.2005 17:55

kresta píše:Tak tady to máte, psal a vše jsem dělal v rychlosti, obrázek byl zřejmě moc velký. Jen dodávám, že jsem byl pro první variantu, kde jsem měl původně pět sedaček, ale poté, co jsem teď obhlížel interiér T3, zjistil jsem, že by se zhoršila průcodnost při nástupu a výstupu cestujících, tudíž jsem pro variantu druhou.
:smt025
Spousta lidí má ale zadní plošinu rádo. Krásně se tak pozuruje ruch panoramatickými okny. Ale možná, že by to takhle bylo kapku praktičtější.

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 11.5.2005 17:31

Tak tady to máte, psal a vše jsem dělal v rychlosti, obrázek byl zřejmě moc velký. Jen dodávám, že jsem byl pro první variantu, kde jsem měl původně pět sedaček, ale poté, co jsem teď obhlížel interiér T3, zjistil jsem, že by se zhoršila průcodnost při nástupu a výstupu cestujících, tudíž jsem pro variantu druhou.
:smt025
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.5.2005 15:47

Od jakýho čísla jsou erpéčka digitální :?:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 11.5.2005 15:31

fricoolinek2 píše:Starší T3 R.P procházejí už nějakými opravami ? Včera jsem viděl v Modřanech T3 R.P ev.č. 8224 na zkušební jízdě a měla sedačky v igelitu... :roll:
Jé 8224 :P

Většinou tam chodí na opravu laku či podvozků nebo něčeho jiného a při té příležitosti se opraví ce se zrovna potřebuje.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.5.2005 14:26

Starší T3 R.P procházejí už nějakými opravami ? Včera jsem viděl v Modřanech T3 R.P ev.č. 8224 na zkušební jízdě a měla sedačky v igelitu... :roll:

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 11.5.2005 12:57

Jak se tu nedávno rozjela debata o tom, jak mají být sedačky v tramvaji, jestli 1+1 nebo 2+1, 1+1, já jsem zprvu hlasoval pro 1+1, ale, když teď vidím, že převažuje druhý názor, můj názor se trochu změnil. Tak teda bych souhlasil mít vpředu 1+1, vzadu 2+1 či 1+2 a na zadní plošině trojsedadlo. Místo pro kočárek proti středním dveřím a ještě v přední části vpravo ve směru jízdy ponechat šest sedaček. Tím, že se v T3P dala jedna sedačka pryč, nic se tím, podle mého, nevyřešilo. Přikládám přílohu a jen dodávám, že to demonstruji na voze T3.
:smt025

Kuba

Příspěvek od Kuba » 02.5.2005 21:19

Při prohlídce vozovny Pankrác jsem viděl rezavé schody z nerezu . Ten obrázk je na mých stránkách. http://kuba.vyrobce.cz/pankrac :lol:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 02.5.2005 16:38

Gagarin píše:To si trošku přehmát, ne? 50 000 kč je trošku moc. Odkud čerpáš? Vždyť je to v podstatě jednoduchý systém.
Poté co jsem slyšel, že hodiny na označovací strojky přijdou na 10 tis. Kč - tak bych se té ceně nedivil, však zdá se mi to také tak trochu více přehnané...

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 02.5.2005 16:25

MOp píše:
9001 píše:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
cca 50 tisic..
To si trošku přehmát, ne? 50 000 kč je trošku moc. Odkud čerpáš? Vždyť je to v podstatě jednoduchý systém.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Mě se líbí

Příspěvek od Honzík » 02.5.2005 12:25

Mě se ta rekonstrukce líbí, tak jak je. Je to hezké elegantní a ne moc drahé. jinak, kdyby ta rekonstrukce šla tak daleko, že by byl i jiný tvar karoserie, tak se to dělá 30let. yTakhle aspoň člověk vid, další a další modernizace a konečně se zbavuje těch starochů.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.5.2005 22:51

Ještě bych se chtěl vyjádřit, že by T3 R.P slušely víc stříbrno-červený nárazníky (jako maj starý T3) a ne ty hnusný hnědý !

Odpovědět