T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.4.2005 19:03

8447 dnes dopoledne na zkušební jízdě :D :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 25.4.2005 10:40

Štěpán píše:A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Jenomže ešemky už bohužel nikde nejezdí. Byly to nejlepší autobusy všech dob. Ešky prostě miluju. Ale to už odbočuju od tramvají... ach jo.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 25.4.2005 10:34

Uspořádání sedadel ve vozidlech je vždy otázkou zvyklostí a zároveň kompromisem mezi požadavky. Nikdo z přispívajících ale nevzal v potaz, že je také významné technicky. Jsem přesvědčen, že řada vozidel /kolejových/ by nesplnila např. normy pro zábrzdné vzdálenosti, pokud by měla uspořádání 1+1. Vždyť za každé zrušené sedadlo se nahradí 8 lidí na m2. Vozy s malým počtem náprav vzhledem k délce mají skutečně tyto potíže, neboť fyzikální zákony se nedají obejít

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 25.4.2005 6:06

Seznam míst s překročeným standardem kvality je pořádně dlouhý... Myslím si, že ke zvýšení kvality cestování by mnohem víc přispělo navýšení počtu spojů. Teprve pak bych začal přemýšlet o 2+1. Jediná linka v centru, která by v současné době snesla 2+1, je 14.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 24.4.2005 20:37

Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.


nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 24.4.2005 20:34

1+2 je v dosti typech, ale jen v části interiéru..(cca dvě řady :lol:)

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 20:06

Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný. :) Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše: Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 20:02

Štěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 18:53

Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 18:44

Štěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše: Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)
tramvaje také jezdí delší tratě :wink:
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu :wink: Proč sou tramvaje kompromis... :?:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 18:41

Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:
Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 24.4.2005 17:09

Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 24.4.2005 14:10

Radek píše:
Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? :shock: To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.
Dlouhodobě ano. A navíc se zvyšuje počet spojů, hlavně na vytíženějších linkách. V 95% případů by 2+1 pomohly. Těch 5% by ale bylo hodně nepříjemných.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 12:20

tramvajak píše:
Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.
ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 24.4.2005 12:14

Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.

Odpovědět