T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To nejde, protože peníze do lidí jsou zvýšené personální náklady, kdežto tohle je nutná investice do vozového parku. Navíc schválená už v roce 2018. Celé ty roku se zřejmě čekalo, že se zaměstnanci v Dílnách rozmnoží samovolně, a když k tomu nedošlo, tak se akce musí outsourcingovat.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V souvislosti s tím, mě napadlo, jestli by nestálo za to těch "přebytečných" 200 miliónů nenacpat do zaměstnanců dílen, aby se i nalákalo pár nových a udělalo se to v našich dílnách, pořádně...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zakázku na proměnu tramvají T3 na „wany“ v Praze vyhrál Pragoimex
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
To je tak, když se s každým rozhodnutím otálí do nekonečna.Společnost Pragoimex promění pro Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) až 65 tramvají T3R.P na T3R.PLF. Za úpravy všech 65 tramvají na takzvané „wany“ zaplatí DPP až 402 milionů korun.
Vítězství Pragoimexu vyplývá z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Cena je nakonec výrazně vyšší než odhadovaná (223 milionů korun).
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Poptává se 70 klimatizací prostoru řidiče pro T3R.P:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/485120
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/485120
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ukraine , Kamianske tram 2020
https://www.youtube.com/watch?v=nXRAAcJPs-U
https://www.youtube.com/watch?v=nXRAAcJPs-U
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To asi těžko.
Příprava, jedna mašinka na solo, dvě na soupravu či dlouhé vozy. Vlastní dezinfekce cca 30 min. Následně uvádění do normálního stavu cca 20 min. - ozon je toxicky. Pak přesun do nového vozu.
To by depaci neměli nic jineho na praci, než šibovat s krabičkama.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
účinnost je snad týden-14 dní, a navíc to docela dlouho trvá (cca hodinu to chce nechat běžet) a pak se to musí ještě vyvětrat (dost to smrdí) takže to bude jednou za čas jako u metra, denně je to zbytečné.
Jinak na kačerově jsou vidět soupravy odstavené u administrativní budově na "vyfoukání" pořád.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To chceš moc. Jen toliko...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ohledně ozonizace mi již byl z Motola doručen důkaz. Tak teď ten úklid
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Že by do tramvaje vypustili roombu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V těch odkazech na články v DPK, ohledně 20. výročí provozu RP mně zaujalo jásání, nad uchycením sedaček do bočnice. To je jistě chvályhodné a praktické, nicméně se tam mluví o přechodu z úklidové metody "hadr a koště" na účinnější strojní čištění Viděl někdy někdo v nějaké vozovně takový přístroj? A pokud ano, viděl ho někdo v činnosti? V tomto ohledu se podle mně nezměnilo vůbec nic ani po dalších 20 letech u supermoderních 15T. Stále dominuje styl "co je mokré, to je čisté"
(BTW viděl také někdy někdo někoho s tím ozonizátorem? )
Poměrně úsměvná je také zmínka o výkonnějším větráku v kabině Tak určitě...k jisté změně došlo. Ale některé staré větráky uměly takový režim turbo, že to vypadalo jako příprava na vzlétnutí a dokonce uměly i kyvadlový režim ofuku
Dále mně zaujalo: Odpadní teplo je možno využít pro vytápění vozu
A závěrem: ...FAINSA....budou nahrazeny dřevěnými ze speciálních překližek... Tomu jsme naštěstí alespoň částečně unikli.
(BTW viděl také někdy někdo někoho s tím ozonizátorem? )
Poměrně úsměvná je také zmínka o výkonnějším větráku v kabině Tak určitě...k jisté změně došlo. Ale některé staré větráky uměly takový režim turbo, že to vypadalo jako příprava na vzlétnutí a dokonce uměly i kyvadlový režim ofuku
Dále mně zaujalo: Odpadní teplo je možno využít pro vytápění vozu
A závěrem: ...FAINSA....budou nahrazeny dřevěnými ze speciálních překližek... Tomu jsme naštěstí alespoň částečně unikli.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ukraine , Odesa tram 2020
https://www.youtube.com/watch?v=70Cq5yto97M
https://www.youtube.com/watch?v=70Cq5yto97M
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ukraine , Kryvyi Rih Tram/MetroTram 2020
Tatra T3 use in Metro-Tram linie
https://www.youtube.com/watch?v=ULATl_O46uk
Tatra T3 use in Metro-Tram linie
https://www.youtube.com/watch?v=ULATl_O46uk