T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 20:02

Štěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru :lol:
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 :o) I ten autobus má 1+2 :lol: Jakpak by vypadal 1+1 :lol: :?:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 18:53

Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO. :)

A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 18:44

Štěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše: Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)
tramvaje také jezdí delší tratě :wink:
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu :wink: Proč sou tramvaje kompromis... :?:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.4.2005 18:41

Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:
Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 24.4.2005 17:09

Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:
Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené... ](*,)

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 24.4.2005 14:10

Radek píše:
Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? :shock: To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.
Dlouhodobě ano. A navíc se zvyšuje počet spojů, hlavně na vytíženějších linkách. V 95% případů by 2+1 pomohly. Těch 5% by ale bylo hodně nepříjemných.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 12:20

tramvajak píše:
Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.
ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí... :?: :idea:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 24.4.2005 12:14

Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 12:12

tramvajak píše:Nedělejte tady Ostravu... ( http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.
ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe... 8-)

na úsek IPP-Karlák (.. sprosté slovo ..) :lol:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 24.4.2005 12:07

Nedělejte tady Ostravu... ( http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/ )
Jsou úseky, kde tramvaje jezděj poloprázdný, ale jinde naopak kapacitně vlak 2xT naprosto nevyhovuje (např. všem dobře známý úsek IPP - Karlák). Rozhodně bych už sedačky nepřidával a jestli se to nelíbí starším spoluobčanům, tak je nikdo nenutí, aby jezdili s dp.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 24.4.2005 6:08

Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? :shock: To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 0:48

Tonda Ježek píše:
Tom píše:tam vzadu připadá v úvahu 5 sedadel..., to není moc ale i to je znát.
Oba se mýlíte, ty sedačky jsou vzadu čtyři :wink: (pokud počítáte s umístěním dvousedaček napravo)
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/8314-interier.htm
aspoň kdyby byly ty čtyři 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.4.2005 0:29

fricoolinek2 píše:
slimman píše:Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:
Mimochodem, příde mi, že v tý zadní části napravo, jak jsou ty 4 sedačky je menší prostor pro nohy, než v ostatní části interiéru...
Ani ne. Spíš je to horší za zadním pískovačem.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.4.2005 23:20

slimman píše:Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:
Mimochodem, příde mi, že v tý zadní části napravo, jak jsou ty 4 sedačky je menší prostor pro nohy, než v ostatní části interiéru...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 23.4.2005 22:32

Tonda Ježek: To sedadlo napravo těsně u zadních dveří bych nechal samotné. :roll:

Odpovědět