Bohužel jediný tvůj argument proti 15T s klimou je že je to šoto. Já jako šotouš rozhodně uniformní vozový park 250 15T ve dvou odstínech nepreferuji a mnohem radši fotím starší typy, už proto, že 15T jako MODERNÍ vozidlo tady budou ještě desítky let, což historické T3 bohužel/snad ne.demon píše: ↑22.8.2022 6:27Konečně jsi pochopil o čem je řeč, no sláva.trainzjohny píše: ↑21.8.2022 22:06Každý typ má něco a každý člověk má nějaké preference, ale jen démon si myslí, že většina lidí preferuje wanu před 15T s klimou jako moderní tramvaj.
Takže se vraťme k podstatě. Cestující preferují tramvaje, které vedle toho, že je dovezou na místo určení, považují za komfortní, prostorné, vyvětratelné, a to nejsou ty uskákané a uvrzané ingoty z jejichž 16 motorů si šotouši jako vy dva ucvrnkávají...
Pro cestující je s nástupem tepla komfort klima TEČKA. Autobusáci to pochopili už před lety a i do paštik typu hrbatá SORka dávají klimu a dělají je tak "moderní", u tramvají to bohužel ještě nedocvaklo a dělají se rekonstrukce (ekvivalent nových vozů) bez ní a proto to cestující vnímají negativně.