T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od HoFi » 14.10.2010 14:46

Petrpes píše:6938+6863 včera na 505/11 ale cedule už je opět odporně umístěna uvnitř...
Na PA stojí dvojice 6944+6xxx(reklama), obě bez kabiny.
Když to vypraví na nějaký šotovýkon, rád ho odjezdím :) Ale bojím se, že to by dnes neprošlo.
Hlavně už asi žádný vůz bez kabiny SU nebude schopen provozu na čele vlaku - tacho,rst apod...
To je nějaká úchylka SA depa: ihned po zatažení se cedule cpou pod sklo...
Já se včera dozvěděl, že teoreticky zákaz otevřených kabinek není, jen se prý nevpravují. co je nä tom pravdy?...Kdyby to náhodou šlo, T3M by nestačily?... Jinak je to sv. 6944+6948... za nimi stojí 5518+5503 a 5513+5517

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3R.P

Příspěvek od Absolut » 14.10.2010 13:55

Petrpes: Ta 6944 už bohužel na linku nemůže. Ale kdyby vyšlovyvenčení nějaké cedule venku, tak mi dejte vědět :)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od Petrpes » 14.10.2010 13:27

Někdy kolem půlnoci jsem na Želivského=>Strašnice potkal manipulační jízdu 8408+8409 a za tím sólo 8422.
Po jedné hodině ranní na Povstání viděna už jen 8422 jedoucí DC.
Tzn. že 408+409 byla navrácena na PA.

6938+6863 včera na 505/11 ale cedule už je opět odporně umístěna uvnitř...
Na PA stojí dvojice 6944+6xxx(reklama), obě bez kabiny.
Když to vypraví na nějaký šotovýkon, rád ho odjezdím :) Ale bojím se, že to by dnes neprošlo.
Hlavně už asi žádný vůz bez kabiny SU nebude schopen provozu na čele vlaku - tacho,rst apod...

PS: Pane Brejšín, už dlouho jsme nevenčili nějaké T3, co vy na to, moc času již není!
Nějaký víkend, pořadí za sebou a dvoukolejná smyčka s dobrým násvitem?

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od tramvajka » 13.10.2010 22:05

Na 211/12 dnes souprava 8408+8409 ( omluvte kvalitu fotky )
8408+8409.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2010 21:53

9001 píše: Jedná o inverzní zátah přes celé město.
To je právě to co tu já a mnozí další kritizujeme - zatahuje po projetí celé trasy = (dle nás) není třeba zdůrazňovat vozovnu inverzně. Inverzní zobrazení a dle mne i na boku by mělo být zdůraznění spojů jedoucí jen část běžné trasy! Možná by to pomohlo alespoň trochu snížit počet lidí co zatahujícími spoji zajedou kam nechtějí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od 9001 » 10.10.2010 20:27

TJ: Omluva. To mě nedošlo, ale jak uvedl na správnou míru MM. Jedná o inverzní zátah přes celé město. Nemá smysl hlásit a měnit orientaci kvůli pár metrům a popř. u protažení trasy viz 12/16 apod.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2010 16:19

Teď mne napadlo co taková 24 do KO z Kubáně, 15 do HL, 12 na ŽI, do MO 6 (také) z Kubáně a 16 ze Spojovací, protože tyto spoje také vlastně chtě nechtě zatahují po projetí celého půlkola. Jsou dvě možnosti a to buď, protože jde o prodloužení běžné trasy také vozovna neuvádět inverzně po celou dobu zatahovací trasy, či jim (jako mnou původně uváděné 4) překlopit cíl za posledním křížením na běžné trase - nejlépe automaticky po odhlášení zastávky? Samozřejmě jako 14 do KO a 18 na PA je ještě 8 do HL (končící tak jako tak na Starém Hloubětíně).

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od trainzjohny » 10.10.2010 14:36

milbi píše:
trainzjohny píše:Paskvil ??? A jak se má jinak kobyliská 14 dostat do své vozovny ?!? To má pak ze smyčky skočit ?
Pro mě jako pro cestujícího by bylo pohodlnější, kdyby 14 měla z Barrandova klasickou orientaci i s tím rizikem, že mě vyklopí o 70 metrů dřív než "obvykle". Pořád lepší, než přemýšlet, jestli pojede celou trasu jako obvykle, když zátah není v jízdním řádu uveden.
Já ale reagoval na 9001 a ten nepsal nic o špatné orientaci ale o paskvilu že ten vůz tak zatahuje.

Jinak souhlasím, že orientace by se u takových linek (14,18..) neměla měnit vůbec. Prostě by se nakódovala zátahová, ale ta by byla totožná s klasickou.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od Karosák » 10.10.2010 13:21

9001 píše:Karosák: Jde mi o to, že inverzní text se jedná opravdu malého počtu spojů + slušná část jich je v hodně večerních/nočních hodinách. Pokud by se ještě povedlo vymýtit paskvil typu zatahující 14 do Kobylisy z Barrandova a podobně, tak by to mohlo i fungovat vidím zelený flek, nejedu, pač to nejede po mé trase kam potřebuji.
Hmm...pravdu máš, to zní přijatelně 8-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2010 12:09

To co tu právě rozebíráte s tou 14 zatahující do Kobylis jsem tu již jistě nejednou na TF uváděl - je to jako 18 na PA, kde ještě naštěstí v tomto ohledu nejsou do obratiště ROV. Ovšem někteří "šílenci" do předpisů si stejně na Petřinách přidělávají práci a do apexu ten zatahovací kód zadávají, tak jak to dělala většina KO s tou 14 ještě i než jim loni vsadili před vozovnu ROV. Ovšem i s ní to jde obejít a jet na základní kód - jen si před ní zadat ruční ovládání výhybek (případně teprve před odhlášením poslední zastávky zatahovací kód - což by byla obdoba zatahování 4 přímo z výstupní Čechovo nám., kdy většina PA zadává zatahovací kód někde za Jana Masaryka, jinak se jich furt někdo ptá "jedete na Karlák, IPP, Vršovické náměstí.." Jsou totiž zvyklí, že od Anděla na PA znamená přes Výtoň). Ovšem již jsem zde uváděl návrh, aby zatahovací kódy ze 14 do KO a 18 na PA byly naprogramovány bez inverze - uznávám ještě jsem to nepodal (narozdíl od mnoha jiných věcí oficiálně SH, sice jen za tento týden jsem podal 2 - jedno z nich bylo na zmršené ovládání výhybek na vjezdu do obratiště Kotlářka a druhé na špatně zajištěné zadlažďovací úpravy v obratišti Výstaviště za provozu, tak asi do zítra sepíšu další. Nerad ze sebe i dalších nechávám zbytečně dělat voly!).

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: T3R.P

Příspěvek od ElWapp » 10.10.2010 11:29

souhlasím s milbi, neboť jaký má ta informace smysl, bude snad někdo čekat na další spoj jen kvůli tomu že ho tahle tramvaj vyhodí o padesát metrů jinde?

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od milbi » 10.10.2010 11:25

trainzjohny píše:Paskvil ??? A jak se má jinak kobyliská 14 dostat do své vozovny ?!? To má pak ze smyčky skočit ?
Pro mě jako pro cestujícího by bylo pohodlnější, kdyby 14 měla z Barrandova klasickou orientaci i s tím rizikem, že mě vyklopí o 70 metrů dřív než "obvykle". Pořád lepší, než přemýšlet, jestli pojede celou trasu jako obvykle, když zátah není v jízdním řádu uveden.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od trainzjohny » 10.10.2010 11:16

9001 píše:Karosák: Jde mi o to, že inverzní text se jedná opravdu malého počtu spojů + slušná část jich je v hodně večerních/nočních hodinách. Pokud by se ještě povedlo vymýtit paskvil typu zatahující 14 do Kobylisy z Barrandova a podobně, tak by to mohlo i fungovat vidím zelený flek, nejedu, pač to nejede po mé trase kam potřebuji.
Paskvil ??? A jak se má jinak kobyliská 14 dostat do své vozovny ?!? To má pak ze smyčky skočit ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od 9001 » 10.10.2010 11:00

Karosák: Jde mi o to, že inverzní text se jedná opravdu malého počtu spojů + slušná část jich je v hodně večerních/nočních hodinách. Pokud by se ještě povedlo vymýtit paskvil typu zatahující 14 do Kobylisy z Barrandova a podobně, tak by to mohlo i fungovat vidím zelený flek, nejedu, pač to nejede po mé trase kam potřebuji.

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od HoFi » 09.10.2010 23:52

8558 včera (nebo ve čtvrtek) na 15...

Odpovědět