Napsal: 28.4.2005 11:04
BTW pokud se dobře pamutuji na typový výkres, Poršetry budou mít podélné uspořádání sedaček v kombinaci se příčnými sedačkami 2+2.Neral píše:V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=868
BTW pokud se dobře pamutuji na typový výkres, Poršetry budou mít podélné uspořádání sedaček v kombinaci se příčnými sedačkami 2+2.Neral píše:V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.
No, v případě plnější tramvaje sedačky 2+1 kapacitu docela omezují. Ale tak plné tramvaje, aby to byl skutečně problém, opravdu v Praze nějak moc časté nejsou. A kde jsou, tam by být neměly, což je potřeba řešit větším počtem spojů (a ne velkou kapacitou na úkor pohodlného cestování). V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.ds píše:Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
Nesouhlasim. V 95% případů budou spokojení. Protože v 95% jsou tramky plný tak, že by všici pohodlně seděli + cca. 5-10 lidí pohodlně stálo.Fořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
právě proto že dají přednost pohodlí... což se o stání po celou cestu říci nedáFořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...Fořtík píše:Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu
BTW zatáčka na pobřežní cestě je nejklopenější kolejová zatáčka u nás vůbec.MOp píše: komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..
komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..6529 píše:Koukám,že v trase Braník-Modřany jezdí R.P na ZJ celkem často.To je standardní trasa nebo se vozy zkoušejí i jinde?
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu
Jenomže ešemky už bohužel nikde nejezdí. Byly to nejlepší autobusy všech dob. Ešky prostě miluju. Ale to už odbočuju od tramvají... ach jo.Štěpán píše:A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815