On se ten tankodrom začne konečně opravovat?martyn píše:První větší úpravu Ropid chystá v září v souvislosti s uzavírkou Libeňského mostu.
Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
První větší úpravu Ropid chystá v září v souvislosti s uzavírkou Libeňského mostu. Zatím však nesmím ani naznačovat
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
řek bych, že je odložen k ledu ... a katastrofální stav tratí resp. nesjízdnost pro 14T jsou dalšími z mnoha faktorů, které jeho realizaci znemožňují.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
On má být nějaký třesk?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dobrý den, má už někdo ze zúčastněných informace o tom, jak bude vypadat nové linkové vedení autobusů a tramvají po velkém třesku (páteřní linkdy atd.)? Jak to teď vlastně vypadá? Je mi jasné, že nic ještě není deifitnivní, ale nemohl by sem někdo napsat aspoň aktuální stav?
Dále - jak to vypadá s d-18, bude z ní metrolinka nebo ne? Co ostatní tramvaje? Díky
Dále - jak to vypadá s d-18, bude z ní metrolinka nebo ne? Co ostatní tramvaje? Díky
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
brejšín: Jako kaštanovi by se mi líbilo míň linek s kratším intervalem, a to obzvlášť večer a o víkendu, taky mě napadlo rozdělit linky na celodenní a "denní" posily - to bych bral jako velmi umírněný návrh.pawel píše:brejšín: celkem se mi to líbí, ale nějak se postupně přikláním k tomu, že metrolinky jsou užitečné i přes den. na navrhovaném "dvojím" linkovém vedení se mi nezdá to, že to člověka nutí si pamatovat dva typy linek - ty, co večer jezdí, a ty, které naopak nejedou (v současnosti je takových jen minimum).
připravit umírněný koncept metrolinkizace pro celodenní provoz. předpoklady byly, na základě polemik vedených na K-r i zde, tyto:
-necpat metrolinky všude za každou cenu (proto "svou" metrolinku nemají z významných tratí Nusle a Barrandov)
-využít jejich předností tam, kde je to možné
-zachovat "vazby" a kapacity, nezahlcovat křižovatky a tratě
-umožnit flexibilní oslabování konců
-minimalizace nutnosti prokladů
p.s. jinak mě pobavilo, že tam máš (šotouši tak kritizovanou) změnu konečných 19,24 ve strašnicích - že by ropid opisoval?
pawel: Když jsem si přečetl to to zdůvodnění, taky bych považoval za lepší metrolinky celodenní - počítal bych se k umírněným příznivcům metrolinkizace (ale přes mrtvoly vyčerpaných řidičů bych jít nechtěl ). Tvůj obrázek se mi docela líbí. Když nerušíš 6, poslal bych ji do Radlic a 7 vrátil na Kotlářku.
Ropid 19,24: opisoval/neopisoval, není to nic jiného než příprava na metrolinkizaci 26
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
K výčtu linek mi chybí vysvětlení proč dělat změny ("mě se to tak líbí" není důvod). Kudy jsou vedeny? Odkdy to platí apod.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Nešlo. Ropid má svou verzi a tu prosadí i přes mrtvoly.opocenskylukas píše:Dobře a když se odpustěj Radlice tak by to šlo.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Dobře a když se odpustěj Radlice tak by to šlo.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
opocenskylukas: K čemu dvě linky na Radlickou, když už teď se tam vozí vzduch
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Takový návrh linkového vedení:
1 Petřiny-Palmovka
2 Petřiny-Červený vrch
3 Levského-Lehovec
4 Sídliště Řepy-Kotlářka-Čechovo náměstí
Sídliště Řepy - Kotlářka špičky ráno,odpoledne
5 Olšanské hřbitovy - Výstaviště
6 Kotlářka-Kubánské náměstí
7 Radlická - Černokostelecká-ÚDDP
Černokostelecká-ÚDDP pouze ve špičkách ráno a odpoledne
8 Podbaba - Lehovec
9 Sídliště Řepy - Spojovací
10 Březiněveská - Sídliště Řepy
11 ÚDDP - Vozovna Pankrác
12 Spojovací - Sídliště Barrandov
13 Sídliště Barrandov - Radlická nově i v odpolední špičce
14 Sídliště Barrandov - Vozovna Kobylisy
16 Levského - Spojovací
17 Levského - Sídliště Ďáblice
18 Spořilov - Petřiny
19 Vysočanská - Kubánské náměstí
20 Divoká Šárka - Smíchovské nádraží - Sídliště Barrandov
Smíchovské nádraží - Sídliště Barrandov pouze ve špičkách ráno i odpoledne
21 Nádraží Braník - Kotlářka
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař
24 Sídliště Ďáblice - Nádraží Hostivař
25 Sparta (od Července Špejchar) - Vozovna Kobylisy
26 Sparta (od Července Špejchar) - Radošovická
Co vy na to?
1 Petřiny-Palmovka
2 Petřiny-Červený vrch
3 Levského-Lehovec
4 Sídliště Řepy-Kotlářka-Čechovo náměstí
Sídliště Řepy - Kotlářka špičky ráno,odpoledne
5 Olšanské hřbitovy - Výstaviště
6 Kotlářka-Kubánské náměstí
7 Radlická - Černokostelecká-ÚDDP
Černokostelecká-ÚDDP pouze ve špičkách ráno a odpoledne
8 Podbaba - Lehovec
9 Sídliště Řepy - Spojovací
10 Březiněveská - Sídliště Řepy
11 ÚDDP - Vozovna Pankrác
12 Spojovací - Sídliště Barrandov
13 Sídliště Barrandov - Radlická nově i v odpolední špičce
14 Sídliště Barrandov - Vozovna Kobylisy
16 Levského - Spojovací
17 Levského - Sídliště Ďáblice
18 Spořilov - Petřiny
19 Vysočanská - Kubánské náměstí
20 Divoká Šárka - Smíchovské nádraží - Sídliště Barrandov
Smíchovské nádraží - Sídliště Barrandov pouze ve špičkách ráno i odpoledne
21 Nádraží Braník - Kotlářka
22 Bílá Hora - Nádraží Hostivař
24 Sídliště Ďáblice - Nádraží Hostivař
25 Sparta (od Července Špejchar) - Vozovna Kobylisy
26 Sparta (od Července Špejchar) - Radošovická
Co vy na to?
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
brejšín: celkem se mi to líbí, ale nějak se postupně přikláním k tomu, že metrolinky jsou užitečné i přes den. na navrhovaném "dvojím" linkovém vedení se mi nezdá to, že to člověka nutí si pamatovat dva typy linek - ty, co večer jezdí, a ty, které naopak nejedou (v současnosti je takových jen minimum). tento systém jsem zažil ve vratislavi (wroclaw) a mnohokrát jsem se spálil - tramvaj najednou prostě nejela, a to nebylo nijak pozdě (devět deset večer). a něco podobného vlastně bylo i v praze, jen s nočním provozem.
dlouho jsem se tomu bránil, ale každodenní cestování kolem hradu a pozorování nebohých cestujících na petřiny (prodloužená JD oproti HR, zácpy U Brusnice, ne zcela funkční proklady, přebíhání mezi zastávkami na MA) a dejvic (ale ti mají metro, takže to ještě jde) mě přimělo připravit umírněný koncept metrolinkizace pro celodenní provoz. předpoklady byly, na základě polemik vedených na K-r i zde, tyto:
-necpat metrolinky všude za každou cenu (proto "svou" metrolinku nemají z významných tratí Nusle a Barrandov)
-využít jejich předností tam, kde je to možné
-zachovat "vazby" a kapacity, nezahlcovat křižovatky a tratě
-umožnit flexibilní oslabování konců
-minimalizace nutnosti prokladů
tady aspoň ochutnávka (více viz vlákno Optimalizace na K-r) p.s. jinak mě pobavilo, že tam máš (šotouši tak kritizovanou) změnu konečných 19,24 ve strašnicích - že by ropid opisoval?
dlouho jsem se tomu bránil, ale každodenní cestování kolem hradu a pozorování nebohých cestujících na petřiny (prodloužená JD oproti HR, zácpy U Brusnice, ne zcela funkční proklady, přebíhání mezi zastávkami na MA) a dejvic (ale ti mají metro, takže to ještě jde) mě přimělo připravit umírněný koncept metrolinkizace pro celodenní provoz. předpoklady byly, na základě polemik vedených na K-r i zde, tyto:
-necpat metrolinky všude za každou cenu (proto "svou" metrolinku nemají z významných tratí Nusle a Barrandov)
-využít jejich předností tam, kde je to možné
-zachovat "vazby" a kapacity, nezahlcovat křižovatky a tratě
-umožnit flexibilní oslabování konců
-minimalizace nutnosti prokladů
tady aspoň ochutnávka (více viz vlákno Optimalizace na K-r) p.s. jinak mě pobavilo, že tam máš (šotouši tak kritizovanou) změnu konečných 19,24 ve strašnicích - že by ropid opisoval?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Ach ten Ropid. Chudák malinkej. ZASE to odnesl za jiné a ZASE vymyslel linkový vedení. Co třeba DP prodal na Kubánském náměstí, že se tak zparchantělo LV tramvají v téhle oblasti?4021 v sekci Pražské autobusy píše:Nikdo se nehádá. Tomáš Jílek to podepsal za DPP, prodali točnu Zelený pruh, anižby domýšlel následky. Ropid už to jen zas musel odnést a vymyslet linkový vedení. Teď se na rychlo řeší kde jí ukončit, takto zkrácená, resp. prodloužená být na trvalo nemůže. Ale to je Dopravnímu podniku jedno ... ***** na lidi uplně totálně.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Takže jesm oprášil svůj návrh M linek po 21 hodině, který jsem dělal v době kdy o M se nám ani nezdálo.
Přes den standartní parametry jako dnes.
Přes den standartní parametry jako dnes.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Denní linkové vedení - připomínky a návrhy
Chtěl bych vidět reakce, kdyby Ti nešli ani ty prostřední a tys jim přistavil poslední dveře (samo kdybys nežádal o výměnu )